Het grote "van een 2-0 voorsprong naar een 2-2" topic
Toch niet normaal hoe vaak dit voorkomt??
Vanavond weer met Milan die terugkomt van een 2-0 achterstand tot een 2-2. Is er iets psychisch dat er knakt bij de spelers die voorstaan of neemt de ploeg met de achterstand een risico en gaat opeens aanvallend spelen??
Als er meer wedstrijden zijn waarin een 2-0 tussenstand gaat naar een 2-2 gelijkspel, dan mag dat hier gemeld worden :D
in 30-10-2012 22:30 Hulp en advies
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Ja inderdaad koekoek
Zie nu pas dat dit ik niet op de 2e pagina had gekeken :-$
Zie nu pas dat dit ik niet op de 2e pagina had gekeken :-$
Carmelita 2-2 Belen stond 2-0 naar 2-2
Greuther Furth 2-4 B. Moenchengladbach stond 2-0 naar 2-4 (ruststand 2-0)
VfB Stuttgart 2-4 Hannover stond 2-0 naar 2-4 (ruststand 2-0)
Perugia 2-4 Catanzaro stond 0-2 naar 2-2 ( eindstand 2-4)
Pro Patria 5-2 Mantova stond 0-2 naar 5-2!
Olympique Khouribga 2-2 Raja Beni M stond 0-2 naar 2-2
Mjondalen 4-2 Ham-Kam stond 2-0 naar 2-2 eindstand 4-2
om maar even wat voorbeelden te geven van gister
Wat mij opvalt is vooral dat de thuisploegen het af laten weten
Greuther Furth 2-4 B. Moenchengladbach stond 2-0 naar 2-4 (ruststand 2-0)
VfB Stuttgart 2-4 Hannover stond 2-0 naar 2-4 (ruststand 2-0)
Perugia 2-4 Catanzaro stond 0-2 naar 2-2 ( eindstand 2-4)
Pro Patria 5-2 Mantova stond 0-2 naar 5-2!
Olympique Khouribga 2-2 Raja Beni M stond 0-2 naar 2-2
Mjondalen 4-2 Ham-Kam stond 2-0 naar 2-2 eindstand 4-2
om maar even wat voorbeelden te geven van gister
Wat mij opvalt is vooral dat de thuisploegen het af laten weten
Winnen is voor Winnaars
Had dit weekend Rayo Vallecano - Celta de Vigo.
Ik zag in de rust dat het 0-2 stond, maar Celta de Vigo had ook een rode kaart gepakt na een half uur. Heb toen onder andere next goal Rayo (@1.50) en draw no bet Rayo (@6.50) gepakt... Mede door de statistieken die ik vond op Liveuitslagen (10-5 in schoten na de eerste helft).
Oja, het werd uiteindelijk 3-2!
Ben er dit weekend ook op gaan letten. Zaragoza - Deportivo stond zaterdagavond ook 0-2, werd 5-2!
Ik zag in de rust dat het 0-2 stond, maar Celta de Vigo had ook een rode kaart gepakt na een half uur. Heb toen onder andere next goal Rayo (@1.50) en draw no bet Rayo (@6.50) gepakt... Mede door de statistieken die ik vond op Liveuitslagen (10-5 in schoten na de eerste helft).
Oja, het werd uiteindelijk 3-2!
Ben er dit weekend ook op gaan letten. Zaragoza - Deportivo stond zaterdagavond ook 0-2, werd 5-2!
vandaag ook weer, ergens in de russische competitie torpedo moskou met 0-2 voor, werd uiteindelijk 3-2 toch een mooi zakcentje aan verdiend
Het is wel leuk om te weten dat dit zo vaak voorkomt, maar om er daadwerkelijk iets aan te hebben zul je toch ook moeten weten hoe vaak het niet voorkomt? Iaw: hoe vaak komt een ploeg op een 2-0 voorsprong, en verspeelt vervolgens geen punten?
Is er iemand van jullie (onzemichael zelf? hiddemoneymaker?) die ook echt regelmatig inzet op bijv x2 bij een 2-0 stand? Zou dit iets kunnen zijn waarmee je op de lange termijn winst behaalt?
Ik zou me zelf trouwens best kunnen voorstellen dat dit bij bijv Betfair wel eens zo zou kunnen zijn. Daar zie je dat de odds voor een ploeg die zwaar de underdog is vaak echt enorm veel hoger zijn dan bij de bookies. Wat natuurlijk komt doordat de marktwerking bij Betfair een veel grotere rol speelt; de meeste mensen willen toch inzetten op 'zekerheidjes' en dus zullen er niet veel inzetten op een club die al dik achter staat...
(edit: ik zie nu bijv bij Betfair inplay (55ste minuut) Munster U19 - Dortmund U19, staat 0-2: odd voor gelijkspel is 55, odd voor Munster is 170. Zo bekeken hoef je het niet heel vaak goed te hebben om winst te halen ;) )
Is er iemand van jullie (onzemichael zelf? hiddemoneymaker?) die ook echt regelmatig inzet op bijv x2 bij een 2-0 stand? Zou dit iets kunnen zijn waarmee je op de lange termijn winst behaalt?
Ik zou me zelf trouwens best kunnen voorstellen dat dit bij bijv Betfair wel eens zo zou kunnen zijn. Daar zie je dat de odds voor een ploeg die zwaar de underdog is vaak echt enorm veel hoger zijn dan bij de bookies. Wat natuurlijk komt doordat de marktwerking bij Betfair een veel grotere rol speelt; de meeste mensen willen toch inzetten op 'zekerheidjes' en dus zullen er niet veel inzetten op een club die al dik achter staat...
(edit: ik zie nu bijv bij Betfair inplay (55ste minuut) Munster U19 - Dortmund U19, staat 0-2: odd voor gelijkspel is 55, odd voor Munster is 170. Zo bekeken hoef je het niet heel vaak goed te hebben om winst te halen ;) )
Makker, staakt uw wild geraas!
27 januari
Ajax - Vitesse 2-0 -> 2-3
30 januari
Algerije - Ivoorkust 2-0 -> 2-2
Arsenal - Liverpool 0-2 -> 2-2
Reading - Chelsea 0-2 -> 2-2
Ajax - Vitesse 2-0 -> 2-3
30 januari
Algerije - Ivoorkust 2-0 -> 2-2
Arsenal - Liverpool 0-2 -> 2-2
Reading - Chelsea 0-2 -> 2-2