Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Het grote "van een 2-0 voorsprong naar een 2-2" topic

Toch niet normaal hoe vaak dit voorkomt??

Vanavond weer met Milan die terugkomt van een 2-0 achterstand tot een 2-2. Is er iets psychisch dat er knakt bij de spelers die voorstaan of neemt de ploeg met de achterstand een risico en gaat opeens aanvallend spelen??

Als er meer wedstrijden zijn waarin een 2-0 tussenstand gaat naar een 2-2 gelijkspel, dan mag dat hier gemeld worden :D

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagonzemichael in 30-10-2012 22:30 Hulp en advies
in 30-10-2012 22:30 Hulp en advies
62 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ajax-Nac vorig jaar. Traumatische ervaring. Heb ik nog steeds nachtmerries over.
0 Vind ik leuk's
VVV-Ajax vorig seizoen :p
0 Vind ik leuk's
Dan post ik ook maar een bizarre ^^
Milan - liverpool 3-0 HT en 3-3 FT
0 Vind ik leuk's
Millwall - Birmingham City 23 oktober
3-0 na 18 minuten, eindigde in 3-3
0 Vind ik leuk's
Dit is dan wel geen 2-0 --> 2-2, maar wil het toch ff vermelden:
Ik speelde op Karlovic - Berrer in set 2 op over 10.5 games. Aan het einde van de set stond Karlovic 5-4 voor en Berrer mocht serveren. Ik had dus alleen die opslag nog nodig om mijn bet binnen te hebben. Wat gebeurde er? U raadt het al, Karlovic breekt Berrer zodat het 6-4 wordt en ik op de valreep naar mijn centen kan fluiten :-@ :-@ :-@
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler

Charlton 2 - 2 Cardiff

En hier volgt dalijk ook nog wel een gelijkspel:

City - Ajax :P

Bericht gewijzigd door wedden op ma 19 jul. 2021, 08:49
0 Vind ik leuk's
thijspronk:
Ik speelde op Karlovic - Berrer in set 2 op over 10.5 games. Aan het einde van de set stond Karlovic 5-4 voor en Berrer mocht serveren. Ik had dus alleen die opslag nog nodig om mijn bet binnen te hebben. Wat gebeurde er? U raadt het al, Karlovic breekt Berrer zodat het 6-4 wordt en ik op de valreep naar mijn centen kan fluiten :-@ :-@ :-@

Wat er ook gebeurt altijd blijven lachen :d
0 Vind ik leuk's
onzemichael:
thijspronk:

Wat er ook gebeurt altijd blijven lachen :d

Sluit mooi aan bij zijn avater :o :o :d :d :d :d
0 Vind ik leuk's
Van gisteravond: Man City - Ajax :p
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.