Het grote (2/3 = winst topic)
Hallo allemaal,
Ik heb voor mezelf een strategie bedacht waarvan ik zelf denk dat het me geld op kan leveren. Het kan natuurlijk ook zo zijn dat mijn strategie nergens op slaat en dat het me alleen geld gaat kosten maar dat zullen we achteraf merken.
Het werkt zo :
Mijn begin stake = 100
Mijn stake waarin ik mee werk = 10 per losse bet
Elk weekend kies ik 3 bets uit die uitkomen op een totale quote van 1.70-1.75.
Deze bets zijn zorgvuldig uitgezocht en bij deze bets ga ik ervan uit dat ze toch wel een grote kans van slagen hebben.
Dit kunnen singles zijn( zal denk ik niet vaak voorkomen) of combo's. Bij deze combo's ga ik vaak voor 2 wedstrijden met een quote van 1.3. Op elk van de 3 bets zet 10 euro.
Bij mijn principe moet ik 2/3 bets goed hebben om winst te maken. Wij allemaal weten wel dat af en toe de favoriet(en) niet winnen en neem ik dus mee in dit systeem.
Dus stel:
Bet 1: 10*1.7 = 17 (gewonnen)
Bet 2: 10*1.7= 17 (gewonnen)
Bet 3: -10( verloren)
Totale inzet: 30 Totaal opgebracht : 34 Totale winst: 4
Stel je hebt alle 3 de bets goed ( waar je toch vanuit moet gaan) dan kom je uit op een winst van 21 euro.
Stel je hebt alle 3 de bets fout (zou heel uitzonderlijk moeten voorkomen) dan kom je uit op een verlies van 30 euro.
Ik ben ervan overtuigd dat als je de goeie picks pakt dat je vaker uitkomt op alle 3 goed dan op 0/1 bet goed. Hierdoor moet je de echt slechte picks kunnen compenseren.
Om jullie een beetje een idee te geven van hoe het gaat zal ik een voorbeeldje geven van afgelopen week.
Bet 1: Micheal van Gerwen and Gary Anderson to win @ 1.77 ( gewonnen = 17.70)
Bet 2: Chelsea and Man City to win@ 1.75 (verloren = -10)
Bet 3: Ajax to win @1.75( gewonnen = 17.50)
Totale winst = 5.20
Ik zal vanaf morgen beginnen met mijn picks te posten wat betreft deze strategie.
De groeten
Ik heb voor mezelf een strategie bedacht waarvan ik zelf denk dat het me geld op kan leveren. Het kan natuurlijk ook zo zijn dat mijn strategie nergens op slaat en dat het me alleen geld gaat kosten maar dat zullen we achteraf merken.
Het werkt zo :
Mijn begin stake = 100
Mijn stake waarin ik mee werk = 10 per losse bet
Elk weekend kies ik 3 bets uit die uitkomen op een totale quote van 1.70-1.75.
Deze bets zijn zorgvuldig uitgezocht en bij deze bets ga ik ervan uit dat ze toch wel een grote kans van slagen hebben.
Dit kunnen singles zijn( zal denk ik niet vaak voorkomen) of combo's. Bij deze combo's ga ik vaak voor 2 wedstrijden met een quote van 1.3. Op elk van de 3 bets zet 10 euro.
Bij mijn principe moet ik 2/3 bets goed hebben om winst te maken. Wij allemaal weten wel dat af en toe de favoriet(en) niet winnen en neem ik dus mee in dit systeem.
Dus stel:
Bet 1: 10*1.7 = 17 (gewonnen)
Bet 2: 10*1.7= 17 (gewonnen)
Bet 3: -10( verloren)
Totale inzet: 30 Totaal opgebracht : 34 Totale winst: 4
Stel je hebt alle 3 de bets goed ( waar je toch vanuit moet gaan) dan kom je uit op een winst van 21 euro.
Stel je hebt alle 3 de bets fout (zou heel uitzonderlijk moeten voorkomen) dan kom je uit op een verlies van 30 euro.
Ik ben ervan overtuigd dat als je de goeie picks pakt dat je vaker uitkomt op alle 3 goed dan op 0/1 bet goed. Hierdoor moet je de echt slechte picks kunnen compenseren.
Om jullie een beetje een idee te geven van hoe het gaat zal ik een voorbeeldje geven van afgelopen week.
Bet 1: Micheal van Gerwen and Gary Anderson to win @ 1.77 ( gewonnen = 17.70)
Bet 2: Chelsea and Man City to win@ 1.75 (verloren = -10)
Bet 3: Ajax to win @1.75( gewonnen = 17.50)
Totale winst = 5.20
Ik zal vanaf morgen beginnen met mijn picks te posten wat betreft deze strategie.
De groeten
in 11-03-2016 14:34 Hulp en advies
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Weer zo'n fantastisch systeem waarmee je slapend rijk word
NBA / CS:GO
Heeft veel weg van al die andere honderden systemen hier :d
Toch heel veel succes gewenst (y)
Toch heel veel succes gewenst (y)
sjorss94:
Wilde ongeveer hetzelfde posten ja
Weet niet of dit gaat werken op lange termijn.
Bij je laatste 3 ben je afhankelijk van 6 wedstrijden, en daarvan hoeven er maar 2 fout te zijn en je maakt al verlies.
Dus je moet al 84% goed hebben wil je een klein beetje winst boeken.
Bij je laatste 3 ben je afhankelijk van 6 wedstrijden, en daarvan hoeven er maar 2 fout te zijn en je maakt al verlies.
Dus je moet al 84% goed hebben wil je een klein beetje winst boeken.
http://www.youtube.com/user/581983141?feature=mhee