Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Heb ik verstandige/goede weddenschappen geplaatst?

Hoi,

Heb bij Comeon de volgende bets geplaatst:

Cambuur vs. AZ Alkmaar (meer dan 1.5 goals in eerste helft) - Ja, meer dan 1.5 goals @2.5 (100 euro inzet)
NAC Breda vs. Utrecht - Winnaar: NAD Breda @2.5 (100 euro inzet)
Cambuur vs. AZ Alkmaar - Winnaar: Cambuur @2.0 (100 euro inzet)
Vitesse vs. Go Ahead Eagles - Winnaar: Vitesse @1.24 (100 euro inzet)
Heerenveen vs. Heracles - Winnaar: Heerenveen @1.6 (100 euro inzet)

Hoe zien jullie het? Positief of negatief? Ga ik geld winnen of juist verliezen?

Totaal €500,- ingezet dus, winsten zijn maximaal €985,29
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagtodaydev in 29-11-2014 14:35 Hulp en advies
in 29-11-2014 14:35 Hulp en advies
20 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Geen idee met welke info heb je deze bets geplaatst? Heb jij gekeken naar geschorsten, geblesseerde spelers, hoe is de sfeer in het team en dat zijn zo maar wat factoren? Of heb je nergens rekening mee gehouden en gewoon gegokt?
0 Vind ik leuk's
Gewoon gegokt ja... :-)
0 Vind ik leuk's
Dan moet je dus geluk hebben dat het allemaal goed gaat, dat kan, maar in principe zijn je bets dus niet goed en is het afwachten wat er gebeurt.

Succes, wie weet gaan ze goed, dat zou lekker zijn.
0 Vind ik leuk's
Nee, simpelweg omdat je alles bij dezelfde bookmaker hebt gespeeld en dus niet hebt geprofiteerd van de hoogst beschikbare odds.
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
Buiten dat om, heb ik veel win kans of juist totaal niet?
0 Vind ik leuk's
todaydev:
Buiten dat om, heb ik veel win kans of juist totaal niet?

Dit lijkt me niet echt een vraag die je achteraf hoort te stellen....Succes met je bets (y)
0 Vind ik leuk's
todaydev:
Hoi,

Heb bij Comeon de volgende bets geplaatst:

Cambuur vs. AZ Alkmaar (meer dan 1.5 goals in eerste helft) - Ja, meer dan 1.5 goals @2.5 (100 euro inzet)
NAC Breda vs. Utrecht - Winnaar: NAD Breda @2.5 (100 euro inzet)
Cambuur vs. AZ Alkmaar - Winnaar: Cambuur @2.0 (100 euro inzet)
Vitesse vs. Go Ahead Eagles - Winnaar: Vitesse @1.24 (100 euro inzet)
Heerenveen vs. Heracles - Winnaar: Heerenveen @1.6 (100 euro inzet)

Hoe zien jullie het? Positief of negatief? Ga ik geld winnen of juist verliezen?

Totaal €500,- ingezet dus, winsten zijn maximaal €985,29

Zoals visioen eigenlijk al zegt: Het zijn niet echt vragen die je achteraf hoort te stellen. Wanneer ik zelf niet 100% achter een bet sta, dan zal ik deze ook niet plaatsen. Hoe ik zelf tegen jouw weddenschappen aankijk:

Cambuur - AZ over 1.5 goals in de eerste helft, heeft wat mij betreft wel een kans van slagen. Over het algemeen wordt er vrij veel gescoord in de eredivisie, dus deze bet zou zo maar eens winnend kunnen zijn. Persoonlijk vind ik AZ dit seizoen erg wisselvallend. De ene week winnen ze glansrijk, en de week erop is het niet heel veel.

NAC Breda - Utrecht NAC to win, vind ik erg riskant. Ik ben zelf een NAC supporter en ik weet dat het de laatste weken meer regen dan zonneschijn is bij NAC. Zeker nu er ook twee vrij sterke krachten (Tighadouini en Seuntjes) naast ze selectie zijn gezet, zie ik NAC niet 1,2,3 winnen.

Cambuur - AZ Cambuur to win, zoals ik al zei AZ is erg wisselvallend. Afwachten dus..

Vitesse - Go Ahead, Vitesse to win. Je zou zeggen dat Vitesse het aan hun stand vrijwel verplicht zijn om te winnen. Ik zie Vitesse zelf ook wel winnen.

Heerenveen - Heracles, Heerenveen to win. Heracles komt steeds verder uit het dal. Toch denk ik dat Heerenveen een maatje te groot is voor Heracles, en dat Heerenveen deze wedstrijd zal winnen.

Ik wens je veel succes en nogmaals, stel jouw vragen voordat je je bet plaatst (bijvoorbeeld in de livechat en aan jezelf)!
0 Vind ik leuk's
Thanks, al met al wel een redelijke kans van slagen als ik jou zo begrijp.
Mocht ik 4 of 5 bets winnen krijg jij een lekker flesje drank opgestuurd van mij, haha!
0 Vind ik leuk's
Nederlands voetbal op winst/verlies zetten, naar mijn mening hele domme keuze, speel zelf nederlands voetbal liever op goals. Maar good luck met je bets vanavond!
0 Vind ik leuk's
Thanks, Heerenveen begint slecht...
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.