Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Grootste pech met het onzekere wereldje van wedden

Hallo vw-vrienden,
misschien leuk topic om je verhaal te doen over de grootste pech met het wedden.
Bv. je had een voetbalclub die stond 3-0 voor en die kreeg nog 3 goals tegen in de blessure tijd.
Kijken wie het ergste pech heeft gehad, en waardoor andere met iets minder pech zich wat beter gaan voelen ghehe.
Mijn grootste pech is denk ik wel Arsenal - Liverpool, Arsenal komt 1-0 voor in de 98e minuut, om een tegendoelpunt te krijgen in de 102e minuut.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagmauro in 24-06-2011 13:37 Hulp en advies
in 24-06-2011 13:37 Hulp en advies
61 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
onzemichael:
Door Federer ben ik afgelopen maand 100 euro misgelopen. Had em voor de halve finale als winnaar getipt met een quote van 9,60! Had er 15 euro op gezet en uiteindelijk verloor hij de eerste set knullig met 7-5 na een 2-5 voorsprong :( Nu pakte Nadal de eerste set en won Nadal nadien eenvoudig.

Ik had op de 1ste set gewed met 7-5 en heb er +- €180.- winst op gepakt.
Maar ook een aantal bet`s verloren...
En de engelse premier league heeft een aantal verloren bet`s gekend bij mij... en allemaal in de blessure tijd, ik vind dat de scheidsrechters daar veel te veel blessure tijd geven. (lijkt wel of hun hebben gewed soms!)
gr. Raymann...
0 Vind ik leuk's
De bal is en blijft rond...
3-1 85' correcte score juist
3-2 90' correcte score juist
4-2 94' correcte score juist (ong 1100 €)
4-3 96'.... fout
97'' einde wedstrijd
0 Vind ik leuk's
bet-winner:
http://www.youtube.com/watch?v=6p-4221ZTi4
met 3 euro inleg verneukt Roma mn combi... quotering van 150 euro

Typisch Italie (y)
0 Vind ik leuk's
Dat is inderdaad zuur
0 Vind ik leuk's
dhulster:
bet-winner:
http://www.youtube.com/watch?v=6p-4221ZTi4 met 3 euro inleg verneukt Roma mn combi... quotering van 150 euro
Typisch Italie (y)
dhulster:
bet-winner:
http://www.youtube.com/watch?v=6p-4221ZTi4 met 3 euro inleg verneukt Roma mn combi... quotering van 150 euro
Typisch Italie (y)

Beste Dhulster.
Probeer eens wat lagere quotes te pakken, en je Combi-bet`s te spreiden in max. 2 a 3 uitslagen per Combì.
Dan heb je lagere quotes en ook minder €€€`s per goede combi maar wel meer kans om je bet te laten slagen.
En zoiezo uitslagen qua totaal score betten is een hele moeilijke klus!
Als je alleen al b.v. op een 3 combi voetbalwedstrijd bet heb je 3 mogelijkheden:1 X 2 (Thuis winst, gelijk, en winst uitploeg),
er zijn dus 3 * 3 uitslagen = 9 mogelijke uitslagen van een 3 combi voetbal, dus je hebt een winkans van 33 1/3% om een 3 combi succesvol te laten verlopen, en je hebt 66 2/3% kans dat hij niet lukt.
Als je met 1 X 2 speelt heb je dus maar 33 1/3% kans om het te laten slagen, en als je nadenkt over het aantal uitslagen met correcte score
dan is dat bijna een niet te winnen bet (dus een funbet).
Als je kijkt naar de correcte score bet`s en je pakt 4 wedstrijden dan heb je minstens al 19 mogelijke uitslagen per wedstrijd
namelijk:0-0, 1-0, 0-1, 1-1, 2-0, 0-2, 1-2, 2-1, 2-2, 2-3, 3-2, 3-3, 1-4, 4-1 2-4, 4-2, 4-3, 3-4, 4-4.
En dat is alleen op 1 wedstrijd correcte score, dus met een 4 combi heb je 4 * 19 = 76 mogelijke uitslagen.
Succes en Gr. van Raymann... :)
0 Vind ik leuk's
De bal is en blijft rond...
Ik heb al heel wat pech gekend dit weekend trouwens ;s
Zo had ik gisteren nog gespeeld =>
Both To Score /b]
Chelsea [b]3-1
Norwich
Hoffenheim 1-2 Bremen
Hamburg 3-4 Koln
Leicester 3-2 Southampton
Valenciennes 1-2 Bordeaux
Blackburn 0-1 Everton
Inzet => 5euro
Winstkans => 183 euro
Nu komt het ... Okéé ja Blackburn scoort niet , jammer ... Kijk ik naar de samenvatting van die wedstrijd , zie ik dat Blackburn 2 jawel 2 penaltys MIST !! Wel balen zeg ;)
Ook dit had ik gisteren ( best wel baaldag ;s )
Ik speelde combiticket =>
Valenciennes 1-2 Bordeaux => GELIJKSPEL
Nice 0-0 Brest => GELIJKSPEL
Aston Villa 0-0 Blackburn => GELIJKSPEL
Inzet => 4 euro
Winstkans => 118 euro
Alles verliep perfect , aston villa blackburn was gelijk , nice brest bleef 0-0 en Bordeaux kwam op achterstand. Ik was 100% zeker dat die nog wel zouden terugkomen in de laatste 10 minuten ( dat hadden ze de laatste weken altijd al gedaan)... En wat blijkt => 83ste minuut 1-1 Bordeaux !! Ik natuurlijk al denken dat ik gewonnen heb dus vind mijn weekend geslaagd :) ... Tot ik de melding krijg op mijn gsm => wedstrijd afgelopen Valenciennes 1-1 Bordeaux. nu was ik zeker !! Maar dan komt het ! Er komt een correctie , er was nog een goal gevallen in de laatste seconden net voor affluiten :s .. ECHT WEL BALEN :s ...
Een echte baalzaterdag dus ;s
0 Vind ik leuk's
ik heb elke dag pech. Nu ook weer. Heb FEY-HEE op 1e helft wint HEE, 2e helft wint FEY X GRO-AZ op 1e helft wint AZ, 2e helft wint GRO.
= 5 euro x 500 = 2500,-
En zo gaat dat elke dag )@#(@)#(@)#()@
0 Vind ik leuk's
meneertje:
ik heb elke dag pech. Nu ook weer. Heb FEY-HEE op 1e helft wint HEE, 2e helft wint FEY X GRO-AZ op 1e helft wint AZ, 2e helft wint GRO.
= 5 euro x 500 = 2500,-
En zo gaat dat elke dag )@#(@)#(@)#()@

Ik zie hier niet egt de pech in, je kan moeilijk gaan verwachten dat dit zomaar goed gaat. De odds zijn niet voor niks zo hoog en het is niet dat dit nou op het laatste moment is misgegaan ofzo.
0 Vind ik leuk's
-
Het is weer duidelijk eventjes het leed dat toto heet hier :d :d
0 Vind ik leuk's
-
Denk dat dat deze is. Die kan ik me iig nog het beste herrinneren.
combinatie van 6 doelpuntenmakers, goed voor 640 euro. Eerste 5 goed en alleen Ola Toivonen nog nodig bij de Graafschap uit... Wordt ie gewisseld door Rutte in de rust... sindsdien hekel aan Rutte haha ;)
http://i53.tinypic.com/vy1mow.jpg">
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.