Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Grootste pech met het onzekere wereldje van wedden

Hallo vw-vrienden,
misschien leuk topic om je verhaal te doen over de grootste pech met het wedden.
Bv. je had een voetbalclub die stond 3-0 voor en die kreeg nog 3 goals tegen in de blessure tijd.
Kijken wie het ergste pech heeft gehad, en waardoor andere met iets minder pech zich wat beter gaan voelen ghehe.
Mijn grootste pech is denk ik wel Arsenal - Liverpool, Arsenal komt 1-0 voor in de 98e minuut, om een tegendoelpunt te krijgen in de 102e minuut.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagmauro in 24-06-2011 13:37 Hulp en advies
in 24-06-2011 13:37 Hulp en advies
61 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Grootste pech ooit:
Arsenal - Newcastle dit seizoen.
Ik had op arsenal wint gewed, staat Arsenal na 1 helft 4-0 voor, uiteindelijk 4-4 .
0 Vind ik leuk's
ik had ooit een keer 40 euro verloren 2 seizoenen geleden speelde real madrid hun laatste competitie wedstrijd van het seizoen dus ik dacht dat winnen ze makkelijk tegen osasuna wel uit maar ja ze verloren met 1- 0 of 2-1 wel balen want achteraf bleek dat ze hun beste spelers al op vakantie hadden gestuurd want ze speelden niet in ieder geval maar ja pech :o
0 Vind ik leuk's
fredje77
fredje77:
ik had ooit een keer 40 euro verloren 2 seizoenen geleden speelde real madrid hun laatste competitie wedstrijd van het seizoen dus ik dacht dat winnen ze makkelijk tegen osasuna wel uit maar ja ze verloren met 1- 0 of 2-1 wel balen want achteraf bleek dat ze hun beste spelers al op vakantie hadden gestuurd want ze speelden niet in ieder geval maar ja pech :o

Had deze ook, was de laatste die ik nog goed moest hebben in een combi.
heeft me €340,- gekost :-(
Was ook wel een domme bet aangezien Osasuna thuis nog tegen degradatie kon vechten en voor Real Madrid viel er niks meer te winnen/verliezen.
0 Vind ik leuk's
fredje77:
wel balen want achteraf bleek dat ze hun beste spelers al op vakantie hadden gestuurd want ze speelden niet in ieder geval maar ja pech :o

Van tevoren informatie inwinnen over wie er afwezig zijn was in dit geval erg handig geweest omdat dat een hele belangrijke factor is bij het wedden.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
belgie - turkije
niet zo lang geleden 1-1
ik bleef wachten op belgie, ik was all in gegaan (90€) en zou geen zorgen hebben mochten ze winnen!
penalty gekregen, topkansen
sinds toen , tot nu toe niets meer gewed
0 Vind ik leuk's
wedden is altijd 50/50
Helemaal vergeten,mijn ergste pech is toch echt wel:
Tsonga - Wrawinka
2-0 en 4-1 voor, 70 euro erop, wat gebeurd er spectaculaire comeback van Wrawinka ben nog nooit zo ziek geweest..
0 Vind ik leuk's
Slechtste gokker van Nederland
Palermo- Cesena van dit seizoen.Had overal Palermo gespeeld aan mooie odd en in verschillende combi.Eentje waarbij ik 800euro zou trekken.Palermo stond 2-0 voor in de 90ste minuut tegen 9 spelers van Cesena.In de 97ste minuut maakt Cesena nog gelijk met 8 spelers.Ben ik goed ziek van geweest en was overtuigd dat die match gekocht was.
0 Vind ik leuk's
leonardo1965:
Palermo- Cesena van dit seizoen.Had overal Palermo gespeeld aan mooie odd en in verschillende combi.Eentje waarbij ik 800euro zou trekken.Palermo stond 2-0 voor in de 90ste minuut tegen 9 spelers van Cesena.In de 97ste minuut maakt Cesena nog gelijk met 8 spelers.Ben ik goed ziek van geweest en was overtuigd dat die match gekocht was.

Dat is wel het ultieme voorbeeld van pech niet te geloven lijkt gewoon bijna onmogelijk om met 2 spelers minder nog even gelijk te maken.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
http://www.youtube.com/watch?v=6p-4221ZTi4
met 3 euro inleg verneukt Roma mn combi... quotering van 150 euro
0 Vind ik leuk's
bet-winner:
http://www.youtube.com/watch?v=6p-4221ZTi4 met 3 euro inleg verneukt Roma mn combi... quotering van 150 euro

sow deze blijft ziek idd, 90e en 93e min van 0-2 naar 2-2
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.