Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Gezamenlijk combinatie weddenschappen maken

Soms kan het goed zijn om tips van andere te spelen, vooral als meerdere het eens zijn over een tip. Zelf ben ik iemand die graag combo's speelt van 3 matches, dus nu heb ik het volgende idee! Gezamenlijk combo's maken.
Uitleg:
Jullie noemen 3 matches op die morgen worden gespeeld waarbij jullie het meeste vertrouwen in hebben. Dit mag elke sport zijn, elke wedtype, dus over/under, handicap, winst/verlies, dubbele kans, noem maar op!

Let op het volgende:
- Zet de 3 wedstrijden onder elkaar en nummer deze van 1 t/m 3
(van meest vertrouwen tot veel vertrouwen maar minder zeker als bet 1).
- De minimale odd per bet moet zijn 1.70 (liefst hoger)
- Noem ook de bookmaker erbij
- Liefst ook een korte motivatie waarom je het denkt (niet verplicht)
- De bets moeten voor 22:00 zijn geplaatst de dag voor de matches gespeeld gaan worden.
De 3 meest voorkomende matches in deze topic plaats ik in de begin post (deze post dus) en daar wordt de combo van de de dag 12 februari gemaakt! Om 22:00 sluit de eerste betting tips en wordt er een combo gemaakt, die ik sowieso ga spelen en jullie ook mee kunnen spelen! Vanaf 22:00 mag je weer nieuwe tips plaatsen voor de dag erna, 13 Februari. En zo door!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagtimbarrett in 11-02-2013 11:22 Hulp en advies
in 11-02-2013 11:22 Hulp en advies
6 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Mooi initiatief. Combo's zijn altijd een goed idee!
0 Vind ik leuk's
Thank you Basedgod
1. Brooklyn Nets at Indiana Pacers Indiana Pacers -8 @1.91 pinnacle
2. Atlanta Hawks at Dallas Mavericks Under 204.5 @2.00 pinnacle
3. San Jose Sharks at Columbus Blue Jackets Under 5.5 @1.75 unibet (op pinnecale nog niet genoteerd)
0 Vind ik leuk's
Twitter: @kampers1986
basedgod:
Mooi initiatief. Combo's zijn altijd een goed idee!

:p
0 Vind ik leuk's
Gaziantepspor - Kasimpasa Home team - Number of goals: Over 1.5 2.35 Thuisploeg krijgt veel kansen denk ik tegen deze tegenstander
Sporting Braga - Ferreira Both teams to score: No 1.93 Hier verwacht ik een saaie dode pot, Braga niet in vorm en Ferreira kan er ook weinig van
Empoli - Livorno Number of goals: Over 2.5 1.90 Empoli en Livorno spelen beiden redelijk offensief voetbal en heir mogen we best wat goals verwachten, denk zelf aan een 2-2 3-2 2-3 iets in die geest
0 Vind ik leuk's
Chiasso - Bellinzona Hier denk ik aan een gelijk spel, teams hebben tijd niet meer competitie gespeeld.
Empoli - Livorno Ook gelijk spelletje
Manisaspor - Ankaragücü ook gelijk spelletje
0 Vind ik leuk's
02/13 20:45 Shakhtar Donetsk - Borussia Dortmund Under 3.5 @1.40
02/13 23:00 Quilmes - Tigre Under 3.5 @1.20
02/13 20:45 Inverness - Kilmarnock Over 2.5 @1.75
EDIT na het plaatsen dacht ik eraan dat de odds van 2 games niet goed zijn :)
0 Vind ik leuk's
Twitter: @kampers1986

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.