Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Eén (BE) - Voor hetzelfde geld - Uitzending over sportgokken

Deze uitzending kwam ik tegen. Ik kom zelf uit Nederland, maar het is wel leuk om te zien hoe het er bij onze zuiderburen aan toe gaat op het gebied van wedden.

http://www.een.be/programmas/voor-hetzelfde-geld/sportgokken
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar multimaker
Country flagmultimaker in 6-01-2015 12:18 Hulp en advies
in 6-01-2015 12:18 Hulp en advies
11 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Leuk stukje, bedankt voor het delen ;-)
0 Vind ik leuk's
Lage odds zijn net als mooie vrouwen, daardoor moet je je niet laten verleiden.
Thanx for sharing... ze hebben het nog steeds over sportgokken... grappig.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Snappen ze het in Belgie?

Ik citeer:


Wed op een sport die je kent en begrijpt.
Zet niet al je geld in op één wedstrijd.
Shop tussen de bookmakers, kijk daarvoor naar de quoteringen
Inzetten op de favorieten levert op lange termijn meer winst op dan op de underdog inzetten.
0 Vind ik leuk's
'' Wed alleen met geld wat je kan missen! ''
jeffreythespartaan:
Snappen ze het in Belgie?

Ik citeer:


Wed op een sport die je kent en begrijpt.
Zet niet al je geld in op één wedstrijd.
Shop tussen de bookmakers, kijk daarvoor naar de quoteringen
Inzetten op de favorieten levert op lange termijn meer winst op dan op de underdog inzetten.


Grappig, als je het filmpje bekijkt zal je zien dat deze reactie uit de mond van een Nederlander komt. :-)
0 Vind ik leuk's
Domme uitspraak inderdaad :o
0 Vind ik leuk's
Heb even gekeken, maar het is wel heel oppervlakkig, kan ook niet anders denk.
Als ik het zo zou uitleggen lijkt het wel heel simpel, die gast van die paarden ook, kijk even naar zijn laatste resultaten en dan kun je inzetten. Werkte het maar zo.
0 Vind ik leuk's
Ja klopt het is niet echt een diepgaande uitzending haha. Maar dit is ook niet echt de bedoeling van het programma. Het is meer een soort eerste kennismaking voor mensen die niet thuis zijn in het wedden. Maar toch wel leuk om te kijken.

En over dat onderzoek van die Nederlander. Het kán natuurlijk dat hij heeft aangetoond dat het wedden op de favoriet winstgevend is he. Dat hangt helemaal af van zijn onderzoeksopzet en de gebruikte data.
0 Vind ik leuk's
Dat zou kunnen ja, het zou ook kunnen dat hij bijv. met handicaps heeft gewed, wat ik betwijfel. Dit blijft een gok :d
0 Vind ik leuk's
..........................................
0 Vind ik leuk's
Altijd leuk zulke documentaires over sportwedden. De tips zijn wel wat simplistisch alleen toch beter een paar tips dan helemaal geen.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.