DUO-Betten
Hallo allemaal ! :d
Allereerst bedankt voor het lezen alvast.
Ik ben opzoek naar iemand om een duo te vormen en daarwat live mee te betten. De site maakt me niet zo veel uit. Je moet een beetje gezellig zijn, en de mogelijkheid hebben om de eerste storting te doen (tientje o.i.d)
Contact 't liefst via Whatsapp.
Interesse? Reageer even of stuur me een PB.
Groetjes.
Allereerst bedankt voor het lezen alvast.
Ik ben opzoek naar iemand om een duo te vormen en daarwat live mee te betten. De site maakt me niet zo veel uit. Je moet een beetje gezellig zijn, en de mogelijkheid hebben om de eerste storting te doen (tientje o.i.d)
Contact 't liefst via Whatsapp.
Interesse? Reageer even of stuur me een PB.
Groetjes.
in 1-11-2013 06:31 Hulp en advies
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Dat ik op dit moment niets kan storten, als het tegoed op is zal ik dan wat starten.
grijzedraak:
Dat ik op dit moment niets kan storten, als het tegoed op is zal ik dan wat starten.
Wel een beetje vreemd, je bent sinds 31 oktober geregistreerd.. (n)
Ja, klopt is een latertje van me geweest haha. Maar mijn DUO wordt ook eigenaar van t account, wordt aan zijn rekening gekoppeld etcetera.
:( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( (n)
Ik heb al heel wat vreemde topics op VW voorbij zien komen, maar deze slaat toch wel alles...
visioen:
Ik heb al heel wat vreemde topics op VW voorbij zien komen, maar deze slaat toch wel alles...
Dit dus. Ik zeg: gooi der maar een slotje op moderators! Wat een onzin zeg..
Beetje aparte manier van zaken doen, beetje vreemd dat iemand moet storten waarmee jij dan kan wedden.
dus ik zeg een slotje, als je hierover een vraag hebt pm je me maar wat dit is niet helemaal de bedoeling
dus ik zeg een slotje, als je hierover een vraag hebt pm je me maar wat dit is niet helemaal de bedoeling
Eeuwig trouw aan onze liefde FC Groningen. 03/05/2015 mooiste dag in de historie, Winst KNVB Beker