Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Double chance systeem winstgevend

Beste punters,

Ik heb €20 gestort op Bwin. Ik heb 20 single bet wedstrijden voorspeld met een inleg van €1. Ik heb ingezet op double chance bij elke wedstrijd dat de thuisploeg of uitploeg wint. Dus ik verlies mijn inzet als het gelijkspel wordt en win als 1 van de ploegen wint. De odds liggen gemiddeld op 1.25. Dit systeem kan toch eigenlijk niet mislukken? Ongeveer maar 1 op de 8 wedstrijden eindigt in een gelijkspel. Wat denken jullie hierover?

Boris
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagborisbroekie in 6-12-2014 12:09 Hulp en advies
in 6-12-2014 12:09 Hulp en advies
10 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Tsja, dat ligt er natuurlijk helemaal aan welke wedstrijden je hebt geselecteerd.... en waarop....

Welke wedstrijden speel je??

Wat ik sowieso zou aanraden is op het moment dat je besluit een storting te doen.. Dat je dan eerst kijkt of je bij een andere bookmaker (of misschien bij je eigen bookmaker) niet een bonus kan krijgen.. Dan stort je bijv die 20 euro, maar kun je wel voor bijvoorbeeld 30 euro spelen.. Dan heb je toch wat extra geld beschikbaar..
0 Vind ik leuk's
daydream:
Tsja, dat ligt er natuurlijk helemaal aan welke wedstrijden je hebt geselecteerd.... en waarop....

Welke wedstrijden speel je??

Wat ik sowieso zou aanraden is op het moment dat je besluit een storting te doen.. Dat je dan eerst kijkt of je bij een andere bookmaker (of misschien bij je eigen bookmaker) niet een bonus kan krijgen.. Dan stort je bijv die 20 euro, maar kun je wel voor bijvoorbeeld 30 euro spelen.. Dan heb je toch wat extra geld beschikbaar..

Ik wed alleen maar op de topcompetities van Engeland, Duitsland, Frankrijk, Nederland, Spanje en Italië. In de Eredivisie wordt er per speelronde gemiddeld 2x gelijkgespeeld van de 9 wedstrijden. In de premier league is dit 2,5 van de 9. Dus met odds van 1.25 moet je 4 wedstrijden winnen om 1 gelijkspel te compenseren.
0 Vind ik leuk's
Als je niet op zoek gaat naar value zul je met ieder systeem falen! Je kunt niet achteloos op odds van 1.25 gaan spelen. Ga op zoek naar informatie met betrekking tot je wedstrijd. Of je nou over/under, 1x2 of asian handicaps speelt - dit is de enige methode waarop je winstgevend kan zijn op de lange termijn. Ga op zoek naar odds die volgens jou te hoog staan bij de bookmaker.
0 Vind ik leuk's
Ligt aan de wedstrijden die je selecteert, in de meeste competities ligt het draw percentage op 20% tot 30%.
0 Vind ik leuk's
zet ff erbij welke wedstrijden je gespeeld heb.. dan blijf ik je wel volgen
0 Vind ik leuk's
Kans op gelijkspel is vaak 25% of hoger of er moet een duidelijke favoriet zijn. Als dat zo is zijn de odds voor double chance 12 ook lager ; )

Het systeem is enorm verliesgevend, zeker als je random wedstrijden speelt..
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
Ik zou altijd uitgaan van het volgende.

Een thuisclub heeft hoe dan ook altijd het voordeel dat het thuis speelt.

Newcastle United, zou ik altijd op 1X hebben gezet.
Waar het vooral goed kan werken is in Serie B Serie C en Ligue.2 competities.

Daar worden heel veel gelijk gespeeld. Je kan dan altijd 1X invullen.

Op http://www.predictz.com/statistics/trends/ kan je zien welke club de beste vorm heeft en ook zien welke club thuis zonder verlies zit.
0 Vind ik leuk's
http://www.youtube.com/user/581983141?feature=mhee
Kijk ook op Prosoccer en op zulubet.
Eventueel kan je daarna nog voor zekerheid naar oddsportal gaan.
Werkt erg goed!
0 Vind ik leuk's
@0108daniel en @melvinkef heel erg bedankt voor deze handige website's!!
0 Vind ik leuk's
borisbroekie:
Ongeveer maar 1 op de 8 wedstrijden eindigt in een gelijkspel. Wat denken jullie hierover?

Misschien is het dan wel handig om juist op gelijke spelen te gaan betten, want die hebben vaak odds hoger dan 3.2+?

Verder geloof ik niet zo in systemen, want zeker met odds van 1,25 is het lastig om die ene die fout gaat te compenseren, dus op lange termijn zul je hier geen knappe ROI mee halen.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.