De strategie nog zonder naam
-----------------------Stap 1-----------------------------
Je maakt 3 bets van 1 euro waar je in totaal uitkomt boven de 4.0 odd
{het maakt niet uit of dit een combinatie is van meerdere wedstrijden zolang het maar uitkomt boven de 4.0}
(voorbeeld)
----------------------Stap 2-----------------------------
Bij winst van 1,2 of 3 van de bets begin je overnieuw en maak je weer 3 bets die boven de 4.0 uitkomen
{je hoeft niet alle 3 de wedstrijden tegelijk te spelen je kan ook best vandaag 1 en morgen 2 etc}
---------------------Stap 3-----------------------------
Bij verlies van al de 3 bets gaan we het anders aanpakken, nu maken we 2 potjes die wederom boven de 4.0 uit moeten komen
Echter zetten we nu per combibet 2 euro in
----------------------Stap 4-----------------------------
Bij winst begin je weer bij 3x 1
Bij verlies echter bet je nu 1x met 3 euro en wederom odd van 4.0
Bij wederom verlies bet je 1x met 4 euro en als je die verliest 1x met 5 euro
---------------------Uitleg------------------------------
Het voordeel van deze tactiek is dat je wel heel erg slecht in gokken moet zijn wil je alles verliezen
Je hebt voor deze 8 combi's 19 euro nodig, mocht je uiteraard met 38 euro beginnen kun je alles verdubbelen etc
In het voorbeeld hieronder zie je een beetje hoe het werkt
1 euro = 3 euro winst / 1x4-1
1 euro = 2 euro winst / 1x4-2
1 euro = 1 euro winst / 1x4-3
2 euro = 3 euro winst / 2x4-5
2 euro = 1 euro winst / 2x4-7
3 euro = 2 euro winst / 3x4-10
4 euro = 2 euro winst / 4x4-14
5 euro = 1 euro winst / 5x4-19
totaal inzet = 19 euro over 8 bets
Uiteraard kun je als het je goed afgaat ook odds boven de 6 maken bijvoorbeeld om de winst te vergroten.
Je maakt 3 bets van 1 euro waar je in totaal uitkomt boven de 4.0 odd
{het maakt niet uit of dit een combinatie is van meerdere wedstrijden zolang het maar uitkomt boven de 4.0}
(voorbeeld)
----------------------Stap 2-----------------------------
Bij winst van 1,2 of 3 van de bets begin je overnieuw en maak je weer 3 bets die boven de 4.0 uitkomen
{je hoeft niet alle 3 de wedstrijden tegelijk te spelen je kan ook best vandaag 1 en morgen 2 etc}
---------------------Stap 3-----------------------------
Bij verlies van al de 3 bets gaan we het anders aanpakken, nu maken we 2 potjes die wederom boven de 4.0 uit moeten komen
Echter zetten we nu per combibet 2 euro in
----------------------Stap 4-----------------------------
Bij winst begin je weer bij 3x 1
Bij verlies echter bet je nu 1x met 3 euro en wederom odd van 4.0
Bij wederom verlies bet je 1x met 4 euro en als je die verliest 1x met 5 euro
---------------------Uitleg------------------------------
Het voordeel van deze tactiek is dat je wel heel erg slecht in gokken moet zijn wil je alles verliezen
Je hebt voor deze 8 combi's 19 euro nodig, mocht je uiteraard met 38 euro beginnen kun je alles verdubbelen etc
In het voorbeeld hieronder zie je een beetje hoe het werkt
1 euro = 3 euro winst / 1x4-1
1 euro = 2 euro winst / 1x4-2
1 euro = 1 euro winst / 1x4-3
2 euro = 3 euro winst / 2x4-5
2 euro = 1 euro winst / 2x4-7
3 euro = 2 euro winst / 3x4-10
4 euro = 2 euro winst / 4x4-14
5 euro = 1 euro winst / 5x4-19
totaal inzet = 19 euro over 8 bets
Uiteraard kun je als het je goed afgaat ook odds boven de 6 maken bijvoorbeeld om de winst te vergroten.
in 25-02-2016 22:26 Hulp en advies
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Hallo Louweeh (en andere forumleden),
Prachtig om te zien hoe je telkens nieuwe systemen uitwerkt, echt geniaal man!
Ik heb in het verleden al een aantal strategieën van u gevolgd. Kben er telkens met veel enthousiasme aan begonnen en elke keer opnieuw was ik er zeker van dat dit HET systeem was.
Helaas elke keer moeten toegeven dat het systeem niet te kloppen is….
Maar in dit systeem zie ik wel potentieel. Alleen vind ik de winstmarge klein. Stel dat je uw systeem 1x per week uitoefent en je 1 keer winst heb je €1 netto winst.
Zou er geen variant kunnen op bedacht worden waarmee de winst kan verhoogd worden? Want voor een paar euro per week doen we het niet, toch?
Ok, met deze systemen gaan we niet voor de lucky shot en die ene kans op €1000den euro.
Maar zouden we, uitgaande van dit systeem een uitbereiding kunnen vinden waarbij we met een beetje geluk een €100 a €200/maand kunnen halen?
Ik denk bv aan een verdubbeling indien je min. 1 correct hebt bij stap 1. Een soort trapgewijze methode waarbij je met een klein risico voorzichtig opbouwt en de winst verhoogt.
Suggesties?
Ik heb in het verleden al een aantal strategieën van u gevolgd. Kben er telkens met veel enthousiasme aan begonnen en elke keer opnieuw was ik er zeker van dat dit HET systeem was.
Maar in dit systeem zie ik wel potentieel. Alleen vind ik de winstmarge klein. Stel dat je uw systeem 1x per week uitoefent en je 1 keer winst heb je €1 netto winst.
Zou er geen variant kunnen op bedacht worden waarmee de winst kan verhoogd worden? Want voor een paar euro per week doen we het niet, toch?
Ok, met deze systemen gaan we niet voor de lucky shot en die ene kans op €1000den euro.
Maar zouden we, uitgaande van dit systeem een uitbereiding kunnen vinden waarbij we met een beetje geluk een €100 a €200/maand kunnen halen?
Ik denk bv aan een verdubbeling indien je min. 1 correct hebt bij stap 1. Een soort trapgewijze methode waarbij je met een klein risico voorzichtig opbouwt en de winst verhoogt.
Suggesties?
jan-h86:
Suggesties?
Suggesties?
Terwijl ik dit stukje las was ik er aan het begin vrij zeker van dat het sarcasme was maar later leek het toch vrij serieus..
Ik heb een traantje gelaten :(
Er zijn zeker wel varianten op te bedenken waarbij je meer geld in het laatje kunt brengen maar aan de andere kant moet je dan meer risico nemen door bijv tot maximaal 5 rondes te gaan, of gewoon meer geld om handen te hebben
voorbeeld:
stel je hebt 95 euro
5 euro = 15 euro winst / 5x4-5
5 euro = 10 euro winst / 5x4-10
5 euro = 5 euro winst / 5x4-15
10 euro = 15 euro winst / 10x4-25
10 euro = 5 euro winst / 10x4-35
15 euro = 10 euro winst / 15x4-50
20 euro = 10 euro winst / 20x4-70
25 euro = 5 euro winst / 25x5-85
hou er hierbij rekening mee dat je de 3x 5 tegelijk kunt spelen, heb je er dus 2vd 3 goed dan heb je al 25 euro winst en begin je vrolijk overnieuw
ook de 2x 10 euro kun je nog tegelijk spelen, heb je ze allebij goed dan heb je 55 euro winst
als je bijv 35 euro hebt en je zegt ik win toch wel 1 vd 5 dan zou je dit systeem hierboven ook tot ronde 5 toe kunnen spelen. heb je meer winst wel grotere kans dat je een keer verliest.
alternatieve manier is ook als je bijv denkt dit systeem lukt mij wel met odds van 6 dan ziet het er zo uit
5 euro = 25 euro winst
5 euro = 20 euro winst
5 euro = 15 euro winst (bij 2 goed vd 3: 45 euro winst)
10 euro = 35 euro winst
10 euro = 25 euro winst (bij 2 goed vd 2: 95 euro winst)
15 euro = 50 euro winst
20 euro = 60 euro winst
25 euro = 65 euro winst
Je kan dus de winst zo groot maken als je wilt maar je moet er dus wel rekening mee houden dat er meer risico mee gepaard gaat.
Ik test het nu een weekend uit en ben 1x tot de 4e bet geweest en in alle andere 3 keren had ik wel 1 vd eerste 3 bets goed, test het eerst voor mezelf uit ;)
overigens JAN-H86 dat trapsgewijs systeem zit er opzich wel in, als je begint bij 19 euro met 1 euro inzet kun je bij 28,50 overgaat op 1,5 euro en bij 38 euro op 2 euro etc zo gaat het dus steeds sneller wbt de winst.
voorbeeld:
stel je hebt 95 euro
5 euro = 15 euro winst / 5x4-5
5 euro = 10 euro winst / 5x4-10
5 euro = 5 euro winst / 5x4-15
10 euro = 15 euro winst / 10x4-25
10 euro = 5 euro winst / 10x4-35
15 euro = 10 euro winst / 15x4-50
20 euro = 10 euro winst / 20x4-70
25 euro = 5 euro winst / 25x5-85
hou er hierbij rekening mee dat je de 3x 5 tegelijk kunt spelen, heb je er dus 2vd 3 goed dan heb je al 25 euro winst en begin je vrolijk overnieuw
ook de 2x 10 euro kun je nog tegelijk spelen, heb je ze allebij goed dan heb je 55 euro winst
als je bijv 35 euro hebt en je zegt ik win toch wel 1 vd 5 dan zou je dit systeem hierboven ook tot ronde 5 toe kunnen spelen. heb je meer winst wel grotere kans dat je een keer verliest.
alternatieve manier is ook als je bijv denkt dit systeem lukt mij wel met odds van 6 dan ziet het er zo uit
5 euro = 25 euro winst
5 euro = 20 euro winst
5 euro = 15 euro winst (bij 2 goed vd 3: 45 euro winst)
10 euro = 35 euro winst
10 euro = 25 euro winst (bij 2 goed vd 2: 95 euro winst)
15 euro = 50 euro winst
20 euro = 60 euro winst
25 euro = 65 euro winst
Je kan dus de winst zo groot maken als je wilt maar je moet er dus wel rekening mee houden dat er meer risico mee gepaard gaat.
Ik test het nu een weekend uit en ben 1x tot de 4e bet geweest en in alle andere 3 keren had ik wel 1 vd eerste 3 bets goed, test het eerst voor mezelf uit ;)
overigens JAN-H86 dat trapsgewijs systeem zit er opzich wel in, als je begint bij 19 euro met 1 euro inzet kun je bij 28,50 overgaat op 1,5 euro en bij 38 euro op 2 euro etc zo gaat het dus steeds sneller wbt de winst.
Bedankt om dit verder toe te lichten:)
Ik ga een poging wagen met telkens €2 inzet.
3 bets:
1)
leicester city - west brom
(totaal aantal doelpunten thuuisploeg over 0,5)
Norwich city - chelsea
geen rode kaart
moeskroen - and
And wint
Manch united - Watford
MAnch wint
€2 inzet aan odd van 4,01
2)
PSG- Montpellier
PSG wint
Levant - Real Madrid
Madrid wint
Arsenal - Swansea city
Totaal aantal doelpunten thuisploeg >0,5
Vallencano - Barcelona
Totaal aantal doelpuinten uitploeg > 1,5
Club Brugge - Sint Truiden
Club wint
Malaga - Valencia
geen rode kaart
inzet €2 aan odd van 4,05
3)
Las Palmas - Getafe
geen rode kaart
Aa gent - Leuven
Gent wint
Leicester City - Bromwich
Leicester wint
Atletico Madrid - Real socie
Atletico wint
Inzet €2 aan odd van 4,98
Sorry voor de drukte maar ik kan op mijn werk geen printscreens opslaan vanuit paint.
Ik ga een poging wagen met telkens €2 inzet.
3 bets:
1)
leicester city - west brom
(totaal aantal doelpunten thuuisploeg over 0,5)
Norwich city - chelsea
geen rode kaart
moeskroen - and
And wint
Manch united - Watford
MAnch wint
€2 inzet aan odd van 4,01
2)
PSG- Montpellier
PSG wint
Levant - Real Madrid
Madrid wint
Arsenal - Swansea city
Totaal aantal doelpunten thuisploeg >0,5
Vallencano - Barcelona
Totaal aantal doelpuinten uitploeg > 1,5
Club Brugge - Sint Truiden
Club wint
Malaga - Valencia
geen rode kaart
inzet €2 aan odd van 4,05
3)
Las Palmas - Getafe
geen rode kaart
Aa gent - Leuven
Gent wint
Leicester City - Bromwich
Leicester wint
Atletico Madrid - Real socie
Atletico wint
Inzet €2 aan odd van 4,98
Sorry voor de drukte maar ik kan op mijn werk geen printscreens opslaan vanuit paint.
Leuk dat je ook een poging doet!
Speel voor vanavond 3 bets
Chealsea to win
Bradford city to win
Southampton X2
en
Ayr over 2.5
Oxford united over 2.5
Braintree town under 2.5
en
Entelle X2
AC Milan to win