De juiste/beste strategie voor het wedden op sporten
Ik vraag me al een tijdje af hoe het komt dat sommige personen meer dan 10000euro op hun account hebben staan, en ik heb hen ook al eens gevraagd hoe dit komt. Ze zeggen altijd je moet de juiste manier hanteren, maar wat is de juiste manier of anders gezegd wat is de beste manier om op een bepaalde tijd aan veel geld te komen. Het moet niet meteen 10000euro zijn maar 1000euro zou al een mooi begin zijn. Iemand een tip voor een strategie waarbij je dit kan halen binnen een korte termijn? Liefst moet de strategie ook haalbaar zijn en niet 1000 euro storten endan x2 of dergelijke. Hoop antwoord te krijgen hierop.
in 25-07-2014 12:23 Hulp en advies
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Mijn eigen correct score tactiek is dan misschien niet constand maar wel wat winstgevender dan dat
Waar het op neer komt is dat je weddenschappen moet spelen met VALUE en dat je niet zo zeer naar de odd kijkt.
Soms kan een odd van 1.70 een enorme value bet zijn en een odd van in de 4 juist helemaal niet.
Daarom moet je ook niet kijken naar de odds, gebruik gewoon de info en kennis die je hebt van een eventuele competitie, daarbij goed bankroll management hanteren en dat zou je op de lange termijn winst op moeten leveren.
Al die onzin topics met stappen plannen, correct scores ect ect is allemaal onzin en winst voor de bookmakers.
Soms kan een odd van 1.70 een enorme value bet zijn en een odd van in de 4 juist helemaal niet.
Daarom moet je ook niet kijken naar de odds, gebruik gewoon de info en kennis die je hebt van een eventuele competitie, daarbij goed bankroll management hanteren en dat zou je op de lange termijn winst op moeten leveren.
Al die onzin topics met stappen plannen, correct scores ect ect is allemaal onzin en winst voor de bookmakers.
Tipsvoorwinst:
Zou je ook mij informatie over deze beruchte tipper waarover je het hebt?
Knight 876
Waar volg je deze tippers dan als ik vragen mag?
Zou je ook mij informatie over deze beruchte tipper waarover je het hebt?
Knight 876
Waar volg je deze tippers dan als ik vragen mag?
erikb1990:
Als je toch aan het sturen bent :-$
tipsvoorwinst:
Nu gelukt?
Nu gelukt?
Als je toch aan het sturen bent :-$
Ik zou het misschien ook wel leuk vinden, als beginner :D