Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Combi bevat wedstrijd die is afgelast: en nu?

Ik had op Bwin een multibet gedaan van 3 wedstrijden, nu hoorde de wedstrijd tussen Real Sociedad en Racing Santander daar ook bij.
Mijn win bedrag is 70.50 maar ik weet niet hoe het geregeld wordt nu die wedstrijd is afgelast.
Dus eigenlijk vrij simpele vraag iemand een idee of ik het gewoon uitbetaald krijg of niet?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagbrummus in 31-01-2014 09:49 Hulp en advies
in 31-01-2014 09:49 Hulp en advies
10 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Dat is denk ik een void. Dus de odd van die wedstrijd wordt een "1" in je combi.
0 Vind ik leuk's
Bij mij is die gevoid op Unibet, dus inderdaad zoals Multimaker zegt; odd is 1.0
0 Vind ik leuk's
Bij mij hebben ze er nog niks mee gedaan?
0 Vind ik leuk's
Mijn facebook pagina: https://www.facebook.com/voetbalbets
Bwin heeft mijn stake ook nog niet vrijgegeven (gevoid)
0 Vind ik leuk's
''Dont be afraid to fail. Anything I've ever attempted, I was always willing to fail.'' - Arnold Schwarzenegger
Hier ook nog niet.. Maar komt heus wel :)
0 Vind ik leuk's
Had net even nagevraagd bij Bwin.. Duurt daar altijd minimaal 24u voordat ze voiden. Dus om en nabij 22.00 moet het terug zijn!
0 Vind ik leuk's
''Dont be afraid to fail. Anything I've ever attempted, I was always willing to fail.'' - Arnold Schwarzenegger
Als het duel binnen 24 uur wordt gespeeld telt hij vaak nog mee anders wordt het een void.
0 Vind ik leuk's
Heb hetzelfde voor bij Napoleon Games maar dan voor de wedstrijd deze week van Airbus - Connah's Q in Wales maar ook nog niks mee gebeurd. Terwijl Santander - Sociedad wel al OK is, iemand enig idee?
0 Vind ik leuk's
Duurt vaak wat langer met zulke aparte competities, je kan altijd even de support vragen
0 Vind ik leuk's
Bedankt, Is deze avond inderdaad nog rechtgezet.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.