Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

CHALLENGE: zo snel mogelijk van 10 naar 1000 euro gaan

Niks te zien hier =(

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagrodajc in 17-11-2014 19:15 Hulp en advies
in 17-11-2014 19:15 Hulp en advies
59 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
joeletie:
devilhawk:

Op bwin heb je combi weddenschappen met hoge quoteringen (bonus matches) waar minimum 3 weddenschappen moeten gedaan worden.
Van mijn 3 bets had ik er 2 juist en sta nu op 45 euro. Hopelijk kan ik dit verder opbouwen :)
Het is een tip dat ik je wil meegeven en hopelijk ben je hier iets mee.

Prima tip maar kijk kritisch naar die bets want Bwin selecteert die niet voor niets ;-) .
Maar de odds zijn inderdaad zeker hoger bij deze bets van Bwin.

Inderdaad en in voetbal weet je natuurlijk nooit wat er gaat gebeuren ;-)
0 Vind ik leuk's
Succes man, ik blijf volgen.
Wat doe je als het lukt van 1000 naar 1000000
0 Vind ik leuk's
rodajc:
Ik ga er weer mee beginnen zodra unibet weer online komt!

Ik ga weer van start!
0 Vind ik leuk's
Misschien verstandiger om het stappenplan te gaan spelen?
0 Vind ik leuk's
rodajc:
Dag 1 (dinsdag 25 november)
Ik probeer op elke single weddenschap ongeveer 1 euro winst te maken

Bate Borisov - FC Porto = over 1.5 goals voor FC porto @1.75 | stake: €1.33 ; returns: €2.33

CSKA Moscow - Roma = over 1.5 goals voor Roma @2.23 | stake: €0.81 ; returns: €1.81

Shakhtar Donetsk - Athletic Club Bilbao = over 1.5 goals voor Shakhtar Donetsk @1.84 | stake: €1.19 ; returns: €2.19

Sporting Lisbon - Maribor = Correct score ( http://gyazo.com/14a7854ab64994942da99c6a814101a5 ) (stake is €0.40 per correct score)

Paris SG - Ajax = Draw or Away @3.40 | stake: €0.87 ; returns: 2.96
Schalke 04 - Chelsea = Both teams to score @1.83 | stake: €1.20 ; returns: €2.20

Manchester City - FC Bayern = Correct score ( http://gyazo.com/ab31b6201d819e31ef1a3c2158e12111 ) (stake is €0.40 per correct score)

€1 op een lucky combo: over 1.5 goals voor FC porto + over 2.5 goals bij CSKA - Roma + Man City - FC Bayern under 3.5 goals + Schalke 04 - Chelsea BTTS @9.03 | returns: €9.03

Bij deze ga ik dus verder met mijn 10 naar 1k challenge.. als je meedoet: Heel veel succes!
0 Vind ik leuk's
het is ook een kunst om gewoon ALLES fout te hebben :P haha succes volgende keer
0 Vind ik leuk's
je bent ermee gestopt? volgde dit een tijdje terug en zag dat er geen updates waren :p
0 Vind ik leuk's
Beste tip, probeer eerst eens info te zoeken over wat value is en hoe je een goede weddenschap kunt plaatsen.

Deze probeersels lopen helaas vaak op niets uit, de bookies smullen en eten ervan, dus zo maar even van 10 euro 1000 maken is echt niet zo maar gedaan, als dat zo zou zijn dan waren er niet zoveel bookies meer.
En dan heb ik het nog niet eens over de maatregelen die de bookies nemen om jou die winsten in de weg te zitten.

Toch hoop ik dat het je wel gaat lukken en dat je dikke winsten pakt, succes!
0 Vind ik leuk's
Veel succes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.