Beginner maakt die een fout?
Heren,
Bij Unibet heb ik een weddenschap afgesloten, het gaat hierbij om welke goal Neymar maakt. Ik heb 5 verschillende singels van 0-1,0-2,0-3,1-2,1-3. Nu staat er dus bij Unibet een systeem sinds dat ik de weddenschap heb afgesloten.. Is dat nu automatisch ? Heb ik gegarandeerd prijs als Neymar een van bovengenoemde goals maakt? Ik ben eerlijk gezegd niet bekend met gokken via internet ik ben meer van het inzetten van 'zekere' wedstrijden bij de ouderwetse sigarenwinkel.
Groet Roy
Bij Unibet heb ik een weddenschap afgesloten, het gaat hierbij om welke goal Neymar maakt. Ik heb 5 verschillende singels van 0-1,0-2,0-3,1-2,1-3. Nu staat er dus bij Unibet een systeem sinds dat ik de weddenschap heb afgesloten.. Is dat nu automatisch ? Heb ik gegarandeerd prijs als Neymar een van bovengenoemde goals maakt? Ik ben eerlijk gezegd niet bekend met gokken via internet ik ben meer van het inzetten van 'zekere' wedstrijden bij de ouderwetse sigarenwinkel.
Groet Roy
in 22-06-2014 19:13 Hulp en advies
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Als ik het goed begrijp heb je scorecast/wincast gedaan, dus als voor elke single geldt dat de odd groter is dan 5 heb je inderdaad winst als hij de 0-1,0-2,0-3,1-2 of 1-3 scoort.
Inderdaad ROBS234 , Nu staat er alleen Scorecast-First Goal. Houd dit in dat het de 1e goal van Neymar is en de overige niet gelden (bijv. maakt 0-1&0-2? Dan kan dit Forum namelijk in de prullenbak.
Bij First goal moet Neymar de 1e goal van de wedstrijd scoren en zijn die 5 uitslagen je einduitslag.
Mocht een van de andere 21 spelers scoren en het als nog 0-1/0-2 enzovoort eindigen, heb je alsnog je weddenschap verloren.
Mocht een van de andere 21 spelers scoren en het als nog 0-1/0-2 enzovoort eindigen, heb je alsnog je weddenschap verloren.