Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wie raden jullie aan als bookmaker / en wie absoluut niet

Jongen wie van jullie kan zijn ervaringen met goede en slechte bookmakers delen, met andere gokkers?
Mijn ervaringen zijn tot nu toe alleen met Unibet en marathon en die zijn allebij prima. Marathon boek binnen vijf min over op skrill en Unibet binnen 2 dagen op je rekening. Graag jullie recente ervaringen!!! BVD Remco
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagrgroeneveld1981 in 16-11-2014 19:29 Bookmakers
in 16-11-2014 19:29 Bookmakers
6 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
SBO
Dafabet
William Hill
Interwetten
Unibet
Tonybet
Gamebookers
Tipico
Betfair
Bwin
Betclic
Napoleon
Come On

Deze bookies heb ik nog, helaas zijn Interwetten, Unibet, Tony, GB, Bwin, Napoleon limieten.
Come on is niet veel qua odds.

Vele andere bookies al gedumpt door te veel limieten, zijn alleen leuk om een bonus te pakken.

Bovenste drie en betclic zijn eigenlijk het fijnst.
0 Vind ik leuk's
Gebruik je dan ook een bepaalde bookie voor funbets een andere voor combis en een andere voor singles of bepaalde sporten/competities per bookie of doe je gwn alles bij alle bookies?

Er zijn natuurlijk altijd odds verschillen. Zo heb ik gemerkt dat toto.nl altijd erg slechte odds heeft.
0 Vind ik leuk's
Ik gebruik de bookie welke mij de hoogste odd biedt. Dat pas ik toe op al mijn bets (meest singles).
Maar ik heb dan ook tussen de 20 en 30 bookies (gehad).
0 Vind ik leuk's
Betsafe absoluut niet, daar had ik een bonus en na mijn eerste (!!!) gewonnen bet meteen een limiet. Gevolg wasdat ik max 0,10 - 1,00 kon inzetten per weddenschap en nog €250 moest rondspelen.. Uiteindelijk gewoon gedaan om vervolgens toch €100 winst uit te cashen (inc €25 bonus) bij deze vieze smeerlappen.
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
Betvictor en 888sports gebruik ik het meest
0 Vind ik leuk's
Ben nog steeds erg tevreden met Unibet. Oud maar vertrouwd.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.