Wat zijn betrouwbare en goede bookmakers?
Hallo,
Sinds kort ben ik me aan het verbreden op het gebied van bookmakers. Ik speelde eerst alleen op unibet en nu ook BWIN en betclic. Ik ondervind alleen problemen met deze bookmakers, met name het contact verloopt stroef en ik wacht nu al een week op uitbetaling van mijn geld.
Iemand ervaring met deze bookmakers?
En heeft iemand misschien tips voor andere bookmakers die een livechat hebben en betrouwbare en snelle uitbetaling? Het liefst nog met een gunstig bonusklimaat.
Groeten Jaro
Sinds kort ben ik me aan het verbreden op het gebied van bookmakers. Ik speelde eerst alleen op unibet en nu ook BWIN en betclic. Ik ondervind alleen problemen met deze bookmakers, met name het contact verloopt stroef en ik wacht nu al een week op uitbetaling van mijn geld.
Iemand ervaring met deze bookmakers?
En heeft iemand misschien tips voor andere bookmakers die een livechat hebben en betrouwbare en snelle uitbetaling? Het liefst nog met een gunstig bonusklimaat.
Groeten Jaro
in 25-01-2014 11:06 Bookmakers
Aanmaakdatum (oplopend)
10
BetClic gaat bij mij ook niet zo lekker. De risk-free mobile bet is nog steeds niet teruggegeven. En door een technische storing zette ik zonder het te weten twee keer in, terwijl dat niet de bedoeling was.
Met Unibet heb ik geen problemen, alles werkt prima. Bwin gebruik ik niet.
Met Unibet heb ik geen problemen, alles werkt prima. Bwin gebruik ik niet.
Ik heb erg tevreden over william hill, bieden veel weddenschappen aan, goede quoteringen, snel uitbetalen en goede klantenservice (livechat).
Als je meer op sporten als badminton/tafeltennis gokt, dan moet je op bwin!
Maar ik raad william hill aan, ben er erg tevreden!
Als je meer op sporten als badminton/tafeltennis gokt, dan moet je op bwin!
Maar ik raad william hill aan, ben er erg tevreden!
William Hill is inderdaad een hele goede bookie. Je zegt dat je zoekt naar een snelle uitbetaling en een goede livechat, hierin blinkt William Hill toch wel uit. De bonus is echter wel maar matig, €25 100% oid.
Als je belg bent Bet365.. veel opties.. veel sporten.. veel stream.. goede en snelle live chat.. altijd goede odds 100% (tot 100€) first depost bonus + 25€ vriendenbonus als je iemand kent die daar al zit. (voor vrienden bonus kun je altijd pm'en) Snelle uitbetalingen en stortingen via Neteller of dergelijke.
http://sk1986nbanhl.blogabet.com/
Do not bet like superman stay clark kent.. Even superman can fall from a horse.
sk1986:
Als je belg bent Bet365.. veel opties.. veel sporten.. veel stream.. goede en snelle live chat.. altijd goede odds 100% (tot 100€) first depost bonus + 25€ vriendenbonus als je iemand kent die daar al zit. (voor vrienden bonus kun je altijd pm'en) Snelle uitbetalingen en stortingen via Neteller of dergelijke.
en als belg geen uitbetaling problemen aangezien deze bookie geen licentie heeft ??
Everyone has a price, the important thing is to find out that price
dlp2050:
sk1986:
en als belg geen uitbetaling problemen aangezien deze bookie geen licentie heeft ??Als je belg bent Bet365.. veel opties.. veel sporten.. veel stream.. goede en snelle live chat.. altijd goede odds 100% (tot 100€) first depost bonus + 25€ vriendenbonus als je iemand kent die daar al zit. (voor vrienden bonus kun je altijd pm'en) Snelle uitbetalingen en stortingen via Neteller of dergelijke.
die bookie heeft uiteraard wel een licentie.. alleen hebben ze geen zin om woekerprijzen en een kantoor in belgie op te richten :) en nee als je het gwn via neteller of Skrill ofzo doet geen problemen. (althans ik niet)
http://sk1986nbanhl.blogabet.com/
Do not bet like superman stay clark kent.. Even superman can fall from a horse.
Hier ook enkel goede ervaringen met Bet365. Heel tevreden, snelle uitbetaling met neteller.