Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Welke bookmaker is volgens jou de beste?

Mijn vraag is simpel: aangezien ik zelf nog niet echt thuis ben in bookmakers (als ik dingen als 'Titanbet' of 'Partybet' lees dan heb ik daar nog nooit van gehoord) vraag ik het aan jullie.


Wat is jouw favoriete bookmaker en waarom?

Met welke bookmakers werk je?

Welke raad je mij aan?

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar mathias99
Country flagmathias99 in 7-12-2010 13:05 Bookmakers
in 7-12-2010 13:05 Bookmakers
141 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
bartieee:
Ik kan ze zo even niet direct opnoemen maar er zijn meerdere bookmakers die nederlanders weigeren ja

Dat klopt er zijn ook bookmakers die Nederlanders weigeren. Gelukkig zijn er nog wel genoeg bookies die wel Nederlanders accepteren.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Ja ik vraag dit even aangezien er dus bookmakers zijn welke zijn opgenomen op deze site die nl'ers weigeren.
Wordt ik bij deze stuk voor stuk vantevoren gewaarschuwt of krijg ik dit te horen bij het uitbetalen?
0 Vind ik leuk's
gs320:
Ja ik vraag dit even aangezien er dus bookmakers zijn welke zijn opgenomen op deze site die nl'ers weigeren.
Wordt ik bij deze stuk voor stuk vantevoren gewaarschuwt of krijg ik dit te horen bij het uitbetalen?

Klopt er zijn idd een aantal bookmakers die geen Nederlanders accepteren. Er zijn ook veel mensen uit Belgie hier op de site en die worden wel bij alle bookies geaccepteerd.Bij de inschrijving zal een melding komen met dat de betreffende bookmaker geen personen uit bijv Nederland accepteert.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Je moet altijd je aangeven in welk land je woont, als nederland er niet tussenstaat weetje dus genoeg!
0 Vind ik leuk's
Heeft er iemand ervaring met BET 365??Lijkt mij best een betrouwbare bookmaker??
Groeten Leo
0 Vind ik leuk's
leonardo1965:
Heeft er iemand ervaring met BET 365??Lijkt mij best een betrouwbare bookmaker??
Groeten Leo

Ervaringen over Bet365 zijn hier te vinden : https://www.voetbalwedden.net/topic/bet365-214/
Bet365 staat internationaal zeer hoog aangeschreven zeker de moeite waard om daar ook een account te hebben.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
bartieee:
Je moet altijd je aangeven in welk land je woont, als nederland er niet tussenstaat weetje dus genoeg!

Dit is in 95% van alle bookmakers zeker wel het geval ben er ook 1 tegen gekomen ( weet naam even niet meer) waar Nederland gewoon tussen de keuzes stond echter bij het invullen kwam er een melding dat Nederlanders geen account aan kunnen maken.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
gs320:
Ja ik vraag dit even aangezien er dus bookmakers zijn welke zijn opgenomen op deze site die nl'ers weigeren.
Wordt ik bij deze stuk voor stuk vantevoren gewaarschuwt of krijg ik dit te horen bij het uitbetalen?

Op https://www.voetbalwedden.net/bookmakers/ accepteren alle bookies waar een nl vlaggetje bijstaat zeker Nederlanders. Verder is het ook zeker handig dat er per bookmaker aangegeven wordt of deze Belgen of Nederlanders accepteert dan wordt het wat duidelijker.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Ok.Bedankt.Blijkbaar heb ik als Belg meer mogelijkheden om bookmakers te kiezen.Vind ook een voordeel dat deze Engelse bookie veel Engels voetbal geeft op live stream.
0 Vind ik leuk's
Mensen uit Belgie hebben zeker een betere keuze uit bookmakers die altijd erg goede odds geven zoals Pinnacle, Bet365 etc
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.