Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Welke bookmaker is volgens jou de beste?

Mijn vraag is simpel: aangezien ik zelf nog niet echt thuis ben in bookmakers (als ik dingen als 'Titanbet' of 'Partybet' lees dan heb ik daar nog nooit van gehoord) vraag ik het aan jullie.

Wat is jouw favoriete bookmaker en waarom?

Met welke bookmakers werk je?

Welke raad je mij aan?

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagmathias99 in 7-12-2010 13:05 Bookmakers
in 7-12-2010 13:05 Bookmakers
141 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
1 victorbet
2 unibet
3 comeon
0 Vind ik leuk's
1. Pinnacle
2. Bet365
3. marathon
0 Vind ik leuk's
http://sk1986nbanhl.blogabet.com/ Do not bet like superman stay clark kent.. Even superman can fall from a horse.
Victorbet is voor mij nieuw. Meer mensen die ervaring hebben met die website?
faraz1994:
1 victorbet
2 unibet
3 comeon

Geef mij maar William Hill. Qua website ook erg overzichtelijk
0 Vind ik leuk's
berrege:
Betfair en Pinnacle zijn de beste voor mij. Puur omwille van de odds.

Precies, het gaat puur om de odds. Waarom zou je het jezelf extra moeilijk maken door je te beperken tot slechts 1 of 2 bookmakers?
Als ik écht zou moeten kiezen zou ik voor SBObet gaan: kleine marges en hoge limieten. Pinnacle staat tot op heden helaas nog altijd geen Nederlanders toe. Betfair is eigenlijk geen traditionele bookmaker, maar een betting exchange.
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
wie vindt Bet-At-Home een goede bookmaker? betalen ze een beetje goed en snel uit?
0 Vind ik leuk's
Slechte bookmaker, lage odds en moeilijk rondspelen bonus.
Heb de bookie wel maar was blij dat ik mijn bonus rond had, speel er nu nooit meer vanwege de slechte odds.
0 Vind ik leuk's
Unibet vanwege de betrouwbaarheid.. snelle uitbetaling en makkelijk om contact mee te krijgen als je een vraag hebt. Ben alleen niet kapot van de nieuwe layout.. vorige vond ik beter.
Bwin heeft een groot aanbod maar tegenwoordig moet je bij iedere withdrawal naar je bank account 2 euro commissie betalen.. dat vind ik een beetje diefstal eerlijk gezegd.
William Hill neem ik vaak.. live betting bij hen heb ik goede ervaringen mee en de uitbetaling gaat ook altijd soepel.
Tipico heb ik ook veel gespeeld maar die hebben bij live betting 1 klein minpuntje.. bij overs kan je in de rust nooit kiezen voor over 0.5 in 2e helft. Tipico heeft wel een goede bonus
Betfair is ook prima, hoge odds.
0 Vind ik leuk's
Kent iemand betDNA? Hun 25 euro no deposit klinkt namelijk goed.
0 Vind ik leuk's
Comeon valt mij nu tegen nu bij live weden is verandert
0 Vind ik leuk's
Unibet, aangezien ze nog wel eens fouten live maken en je zo gratis geld kan verdienen.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.