Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Welke bookmaker is volgens jou de beste?

Mijn vraag is simpel: aangezien ik zelf nog niet echt thuis ben in bookmakers (als ik dingen als 'Titanbet' of 'Partybet' lees dan heb ik daar nog nooit van gehoord) vraag ik het aan jullie.


Wat is jouw favoriete bookmaker en waarom?

Met welke bookmakers werk je?

Welke raad je mij aan?

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar mathias99
Country flagmathias99 in 7-12-2010 13:05 Bookmakers
in 7-12-2010 13:05 Bookmakers
141 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Heb net geregistreerd bij Bwin. Unibet kwam me zo langzaamaan de strot uit.
0 Vind ik leuk's
unibet ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-)
0 Vind ik leuk's
Never change a winning team!
nickovic1:
unibet ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-)


fokt op interface alleen, bwin is chiller maar die heeft fokt op odds
0 Vind ik leuk's
Is er iemand van Belgie die een rek heeft bij Pinnacle?
Ik heb problemen om daar iets te storten.
Ze antwoorden met:
Please check your bank wire transfer receipt to ensure your bank included your unique reference number in the bank wire. Your unique reference number was included in the bank wire instructions provided by Pinnacle Sports. The unique reference number must be included in all bank wires in order for Pinnacle to credit your account in a timely manner.
Wat bedoelen ze hier mee?
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
Welke bookies hebben de meeste live corner bets?
0 Vind ik leuk's
Had graag betfair gehad maar is verboden in België.
Heb nu bwin, maar vind da er soms een laag aanbod is qua mogelijkheden per match (ht/ft bets, spelersspecials,...)
Iemand een beter alternatief?
Zit er iemand op ladbrokes?
0 Vind ik leuk's
WilliamHill heeft meestal een van de betere odds, zeker in vergelijking met Unibet of Bwin/Premium.
0 Vind ik leuk's
''Dont be afraid to fail. Anything I've ever attempted, I was always willing to fail.'' - Arnold Schwarzenegger
williamhill is ook in België verboden :(
0 Vind ik leuk's
Ik speel momenteel op Sbobet, vind het zelf een fijne bookmaker met veel aanbod. De side weddenschappen zijn er alleen niet veel omdat het een asian bookmaker is, weet niet of je vaak asian bets speelt? Anders zeker een aanrader!
0 Vind ik leuk's
Lage odds zijn net als mooie vrouwen, daardoor moet je je niet laten verleiden.
boempatat:
Is er iemand van Belgie die een rek heeft bij Pinnacle?
Ik heb problemen om daar iets te storten.
Ze antwoorden met:
Please check your bank wire transfer receipt to ensure your bank included your unique reference number in the bank wire. Your unique reference number was included in the bank wire instructions provided by Pinnacle Sports. The unique reference number must be included in all bank wires in order for Pinnacle to credit your account in a timely manner.
Wat bedoelen ze hier mee?


Is dat niet dat er een code/referentienummer wordt gezet in je (digitale) bankafschrift, wat je vervolgens aan Pinnacle moet doorgeven? Of is er nog niets afgeschreven?
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.