Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Welke bookmaker is volgens jou de beste?

Mijn vraag is simpel: aangezien ik zelf nog niet echt thuis ben in bookmakers (als ik dingen als 'Titanbet' of 'Partybet' lees dan heb ik daar nog nooit van gehoord) vraag ik het aan jullie.

Wat is jouw favoriete bookmaker en waarom?

Met welke bookmakers werk je?

Welke raad je mij aan?

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagmathias99 in 7-12-2010 13:05 Bookmakers
in 7-12-2010 13:05 Bookmakers
141 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
[quote]Iemand nog andere Bookmakers die de site in het Nederlands aanbieden?

Betway
Betclic
Bet24
Stanjames
0 Vind ik leuk's
BetFair om te handelen
GoldBet ook om te handelen, passen vaak quota's laat aan.
Pinnacle Sports, moet je wel iemand in het buitenland kennen om een account aan te maken. Ze leggen je het minst snel limieten op als je wint.
Russische bookmakers zijn ook erg goed, soms betalen ze per weddenschap 5% meer uit dan Pinnacle!
0 Vind ik leuk's
Niemand op partybets.com?

Vind ik zelf ook wel een goede en ben ook veel te vinden op Unibet.
Voor de rest wel geregistreerd bij meerder bookies, maar vind ik het niet lekker spelen.
0 Vind ik leuk's
Bwin
Betclic
0 Vind ik leuk's
Heey, ik ken eigenlijk alleen bwin williamhill unibet en betclic van al die betsites die hier genoemd worden, leuk om te horen dat er nog vlee meer zijnn waari k dus nu ook wel even kijkie op ga neme:P
0 Vind ik leuk's
[quote]Heey, ik ken eigenlijk alleen bwin williamhill unibet en betclic van al die betsites die hier genoemd worden, leuk om te horen dat er nog vlee meer zijnn waari k dus nu ook wel even kijkie op ga neme:P

Heb je daar ook accounts?
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Ik heb maar één account, en dat op Unibet, maar heb ook nooit een reden gezien om te veranderen.

Degelijke quotes, mooie site (en in het nederlands), overzichtelijk, en veel belgische wedstrijden om live op te gokken (wat soms wel mist bij andere bookmakers).
0 Vind ik leuk's
Ik gok al heel lang.
Ik heb dus veel ervaring die ik met jullie kan delen.
Elke bookmaker heeft wel voordelen en nadelen.
Unibet geeft inderdaad betere quotes als je dat vergelijkt met Bwin, maar soms geeft Bwin dan betere quotes, het hangt ervanaf voor wat je wil wedden.

Voor live betting ben ik niet zo voor, ik gok liever voor een match dan ergens binnenin een match.
kheb nu net winst gemaakt met Anderlecht dus heb ik beetje geld gezet op een goal nog in Gent - Lokeren, maar dat is voor de fun meer.

Ik heb een persoonlijke top-2 en dat is op
*1 Bwin
*2 Unibet

Mvg
0 Vind ik leuk's
Dankjullie voor deze 'tips' , zo kan ik me eerste weddenschappen online gaan spelen bij de in jullie meest voordelige bookmaker en dat had ik zelf nooit geweten, welke bookmaker meest hoqe quotes heeft en wist niet eens af van al deze bookies :-$ ., hoorde van me broers weleens bwin of unibet langskomen als ze het weer eens over gokken hadden maar hier kon ik er dus veel niet van , interessant (a)
0 Vind ik leuk's
Ik weet wat u denkt
bwin vind ik het mooiste eruit zien qua, wedkantoor, maar unibet vind ik de beste odds hebben:)! :d
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.