Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Vraag: zoeken op de "beste" odds per bookmaker?

De vraag is: Is het mogelijk om te zoeken op de "beste" odds per bookmaker?

Hiermee bedoel ik dat je op bijvoorbeeld sites als oddsportal.com kan zoeken naar de beste odds tegenover andere bookmakers. Dit wil ik weten omdat ik een deposit bonus op een bookmaker heb en dit zo efficiënt mogelijk wilt spelen. (vaak hedgen met exchange). Iemand die weet of dit mogelijk is?

Met vriendelijke groet,

Elon

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagelon1106 in 2-01-2019 11:31 Bookmakers
in 2-01-2019 11:31 Bookmakers
9 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

eens kijkje nemen op oddschecker.com, naast oddsportal gebruik ik die soms, kan wat vertraging op zitten maar beste odd is altijd in het vet (heeft wel niet alle bookies)

Bericht gewijzigd door gilles00 op wo 2 jan. 2019, 12:01
0 Vind ik leuk's

Bedankt voor je antwoord, met deze site ben ik al bekend maar kan ik het ook niet op vinden.

0 Vind ik leuk's

"Hiermee bedoel ik dat je op bijvoorbeeld sites als oddsportal.com kan zoeken naar de beste odds tegenover andere bookmakers.

Ik snap je vraag niet helemaal? Bij oddsportal kan je toch de bookmakers rangschikken op hoogte van odd?

0 Vind ik leuk's

https://www.okeyno.com/ is een erg handige site. succes!

0 Vind ik leuk's

"Hiermee bedoel ik dat je op bijvoorbeeld sites als oddsportal.com kan zoeken naar de beste odds tegenover andere bookmakers."

Bedoel je dat je twee bookmakers met elkaar wil vergelijken voor x-weddenschap en de rest van de aanbieders gewoonweg niet wilt zien? Anders snap ik je vraag nog steeds niet.

0 Vind ik leuk's

Neem eens een kijkje op oddsmonkey, deze site/forum heeft een programma die per bookmaker laat zien welke odds het beste zijn. Kost wel ongeveer 20 eu per maand, maar als je wat deposit bonussen pakt haal je dit er zeer makkelijk uit. Hieronder zal ik een screenshot van het programma plaatsen.

2 Vind ik leuk's

Ze hebben het hier over 'rating', is dat hetzelfde als het uitbetalingspercentage? Dus, indien > 100% dan hebben we te maken met een surebet? Ik zie vooral de combinatie tussen bookmakers & exchanges. Best een leuke vergelijking eigenlijk.

0 Vind ik leuk's

Tegenwoordig liggen odds altijd HEEL dicht bij elkaar om arbritrage betting tegen te gaan, bookmakers gebruiken automatische systemen om odds heel snel aan te passen tegenover hun concurrenten!

0 Vind ik leuk's
Op wo. 27 feb. 2019, 15:41 schreef bookieinsights:

Ze hebben het hier over 'rating', is dat hetzelfde als het uitbetalingspercentage? Dus, indien > 100% dan hebben we te maken met een surebet? Ik zie vooral de combinatie tussen bookmakers & exchanges. Best een leuke vergelijking eigenlijk.

Jaa met een rating van boven de 100 is er sprake van een surebet. In het voorbeeld dat ik stuurde was er alleen de combinatie tussen bookmaker en Exchange, maar er is ook de optie om bookmakers met elkaar te vergelijken.

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.