Verdwenen deposit bij Tipico
Hallo Voetbalwedders,
5 dagen geleden heb ik een deposit van €500 gedaan aan Tipico om te kunnen spelen op de tennistoernooien in Canada van afgelopen week.
De deposit heb ik gedaan via Sofort via de app van Tipico. Het geld is echter nooit bijgeschreven op mijn account maar het is wel netjes afgeschreven van mijn bankrekening.
Ik heb inmiddels een paar keer contact gezocht met Tipico, via chat en email. Ook heb ik een schermafdruk gestuurd van mijn afschrijving.
Tipico geeft aan dat ze nog aan het zoeken zijn maar blijkbaar hebben ze mijn deposit nog niet kunnen vinden. Jullie begrijpen waarschijnlijk wel dat ik hem nu toch wat begin te knijpen. Daarom plaats ik dit topic want hopelijk weet iemand van jullie wat ik kan doen om mijn geld terug te krijgen. Mijn deposit kan natuurlijk niet zomaar verdwenen zijn...;)
Alvast bedankt voor jullie hulp en hartelijke groet,
Cybrand
Neem contact op met sofort. Had een tijdje geleden bij bwin hetzelfde probleem en werd een dag erna gefixt. Sofort beheert de betalingsdienst. Als zij aan tipico doorgeven dat je hebt betaald komt het op je account
Neem contact op met sofort. Had een tijdje geleden bij bwin hetzelfde probleem en werd een dag erna gefixt. Sofort beheert de betalingsdienst. Als zij aan tipico doorgeven dat je hebt betaald komt het op je account
Hey bedankt voor je hulp!:)
Weet je misschien ook hoe ik contact met ze kan opnemen? Dan ga ik dat proberen en dan komt het vast wel goed.
Vriendelijke groet,
Cybrand
Je kunt een mail sturen naar support@sofort.com of bellen naar +31183788114 (NL). Succes!
Je kunt een mail sturen naar support@sofort.com of bellen naar +31183788114 (NL). Succes!
Heel erg bedankt, en als het opgelost is dan bericht ik hier nog even!
:)
Inmiddels heb ik contact opgenomen met Sofort maar daar kom ik ook niet echt verder mee. Blijkbaar hangt een en ander van Tipico af, maar die zwijgen ook in alle toonaarden.
Hieronder het antwoord wat ik van Sofort terug heb ontvangenn. Op dit moment weet ik ook niet wat de mogelijkheden nog zijn om mijn geld terug te krijgen...
Dear Sir or Madam,
thank you for your inquiry regarding a payment disturbance during a Sofort
- Pay Now transaction.
In this case the response time of transmitting the TAN was exceeded and
your bank did not confirm the transaction. Because of this we did not
confirm this transaction as being sucessful to the merchant.
Please contact the merchant directly. Because you pay directly to the
merchants account, only he can refund you the money after this has been
credited to his account.
Contact the support the merchant with a screenshot of your bank statement
on which the debited amount and the reference are visible.
Please excuse the inconvenience and we hope that you will use the payment
method Sofort - Pay Now in future.
For further questions or concerns, please feel free to visit our website
Have a nice day.
Sincerely yours
Your Sofort GmbH Service Center
T. Lumma
Euhm het is niet fout gegaan tussen tipico en sofort maar tussen sofort en je bank. Je geld is wel van je bank gegaan maar is niet tot aan sofort geraakt dus je gaat je geld bij de bank moeten najagen en niet bij tipico
Heb nooit problemen met storten gehad maar wel in de live chat met die turk Kemal! Wat een nare gast is dat! Totaal niet behulpzaam en blokkeert je als je erop in gaat. Nu kan ik de chat niet meer in door hem dus nu zijn ze een grote speler zoals ik kwijt want ik ga niet bij een bookmaker spelen die de klant niet waardeerd!
Heb nooit problemen met storten gehad maar wel in de live chat met die turk Kemal! Wat een nare gast is dat! Totaal niet behulpzaam en blokkeert je als je erop in gaat. Nu kan ik de chat niet meer in door hem dus nu zijn ze een grote speler zoals ik kwijt want ik ga niet bij een bookmaker spelen die de klant niet waardeerd!
Alsof ze daar van wakker liggen.