Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Verdwenen deposit bij Tipico

Hallo Voetbalwedders,

5 dagen geleden heb ik een deposit van €500 gedaan aan Tipico om te kunnen spelen op de tennistoernooien in Canada van afgelopen week.

De deposit heb ik gedaan via Sofort via de app van Tipico. Het geld is echter nooit bijgeschreven op mijn account maar het is wel netjes afgeschreven van mijn bankrekening.

Ik heb inmiddels een paar keer contact gezocht met Tipico, via chat en email. Ook heb ik een schermafdruk gestuurd van mijn afschrijving.

Tipico geeft aan dat ze nog aan het zoeken zijn maar blijkbaar hebben ze mijn deposit nog niet kunnen vinden. Jullie begrijpen waarschijnlijk wel dat ik hem nu toch wat begin te knijpen. Daarom plaats ik dit topic want hopelijk weet iemand van jullie wat ik kan doen om mijn geld terug te krijgen. Mijn deposit kan natuurlijk niet zomaar verdwenen zijn...;)

Alvast bedankt voor jullie hulp en hartelijke groet,

Cybrand

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagcybrand in 11-08-2019 08:52 Bookmakers
in 11-08-2019 08:52 Bookmakers
8 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.