Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Unibet weigert inzet.

De maximale inzet is 0 toen ik probeerde in te zetten.

Ik heb geen restricties op mijn account en voldoende saldo.

Komt dit vaker voor?

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar PPTheulings
Country flagPPTheulings in 27-07-2024 16:38 Bookmakers
in 27-07-2024 16:38 Bookmakers
6 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Na mijn weten niet, aangezien unibet voorop wilt lopen als braafste jongetje van de klas, moet je gewoon gelijk confronteren bij de klantenservice s6

0 Vind ik leuk's

Misschien toch gelimiteerd ? Bookmakers hebben er een handje van om je hiermee te verassen, het is niet zo dat ze je even op de hoogte brengen als je gelimiteerd bent.

0 Vind ik leuk's

Ik heb inmiddels met verschillende betjes op deze wedstrijden in totaal €26.60 kunnen zetten. Ik mag er nu niks meer bij doen en laat het maar zo. Blijft vreemd, wil ik nu bijv €10 op Almere - AZ zetten dan kan dat gewoon. Nu €0.10 op Heracles mag niet meer.

0 Vind ik leuk's

Het klinkt inderdaad vreemd dat je inzetlimiet opeens is verlaagd, vooral als je normaal geen restricties op je account hebt. Bookmakers passen soms zonder duidelijke reden limieten toe op specifieke wedstrijden of accounts, meestal gebaseerd op hun risicomanagement. Het kan geen kwaad om de klantenservice opnieuw te benaderen en te vragen of er iets specifieks aan de hand is met je account of deze wedstrijden.

0 Vind ik leuk's

Update, weer problemen met maximum inzet €2.89 voor 3 wedstrijden.

Chat met klantenservice:

We kunnen bevestigen dat uw account beperkte toegang heeft tot bepaalde online restricties. Dit is puur gebaseerd op het herzien van uw financiële historiek. Dit is uitgevoerd door onze Sportafdeling en helaas kan dit niet gewijzigd worden. Desondanks, hebben wij zeker begrip voor uw teleurstelling echter staat deze beslissing vast en is genomen overeenkomstig met onze Algemene Voorwaarden, zoals hieronder is vermeld.

Onder A punt 4.3) Unibet behoudt zich het recht voor weddenschapsverzoek naar eigen inzicht geheel of gedeeltelijk te weigeren. Dit omvat de mogelijkheid een "Systeem-weddenschap" zoals gedefinieerd in niet volledig te accepteren wat betreft inzetten of combinaties die zijn opgenomen in de betreffende "Systeem-weddenschap".

Onder A punt 4.5) Alle weddenschappen die geplaatst worden via een Unibet -platform, inclusief weddenschappen die handmatig moeten worden goedgekeurd, kunnen onderhevig zijn aan een vertraging voordat ze geaccepteerd worden. De lengte van de vertraging kan verschillen. Een dergelijke vertraging wordt naar eigen inzicht bepaald door Unibet.

0 Vind ik leuk's

Ik denk dat het systeem me afkapt omdat ik vaak win met combinatiebetjes. Met €100 begonnen vorig jaar, is nu €940 winst. Dit weekend won ik weer €170 met combi inzet op Groningen en Willem II die Unibet op quotering 3½ hadden staan, veel te hoog volgens datamodellen.

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.