Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Unibet maakt een fout

Vanavond is het me gelukt om een foute bet te cashen voor 2.5 keer m'n inzet.

Aspinall had ik op meeste 180s staan in een combibet. Totale odd van 6. Nu is het mooie dat unibet een fout heeft gemaakt. Aspinall had namelijk 4x 180 en unibet dacht 5 keer daardoor stond die bet op groen. Scherp als ik was heb ik toen gauw de cashout gepakt en het geld naar mijn rekening gestort. Mijn vraag is nu eigenlijk wat gebeurd er als ik nu weer geld op unibet stort halen ze dat er vanaf omdat het een fout was of kom ik er mee weg en heb ik geluk?

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagHoppie270 in 21-04-2021 21:38 Bookmakers
in 21-04-2021 21:38 Bookmakers
6 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Dit is per bookmaker verschillend. Bij Bwin bijvoorbeeld kom je in de min te staan en moet je dus eerst aanvullen tot je weer kan betten, bij Unibet kom je hier mee weg omdat je niet in de min kan komen. Dus zodra de bet correct is gesettled zal er niets meer veranderen (of ze moeten dit hebben veranderd in de afgelopen maand).

0 Vind ik leuk's
Schrijver voorbeschouwingen darten en Serie A / Mijn tips voor overige competities vind je op Telegram: https://t.me/betsby_don

Oke dus ik kan weer met een gerust hart storten?

0 Vind ik leuk's

Ik zou zelfs denken dat ze niet terugkomen op cash-outs.

Als ze een fout in settlement maken zie ik bookmakers wel terugdraaien, maar bij cash-out heb ik dat nog niet gezien.

0 Vind ik leuk's
KK-AA-KK

Hoppie doelt hier met cash out gewoon geld van unibet naar je rekening uitbetalen volgens mij, niet live de cash out functie gebruiken.

0 Vind ik leuk's
Schrijver voorbeschouwingen darten en Serie A / Mijn tips voor overige competities vind je op Telegram: https://t.me/betsby_don

In een ver verleden heb ik ooit een bet geplaatst bij een basketbalwedstrijd under zoveel goals. Die stond nog open terwijl de wedstrijd was uitgespeeld. Bet werd goedgekeurd en net als jij idd geld direct teruggestort. Heb daarna nooit wat gehoord of correcties gekregen. Ik vermoed dat Unibet hier gewoon niet zo actief op is, misschien bij enorm grote bedragen, maar ik zou me er niet al te druk over maken. Mocht je toch twijfelen kun je altijd de komende tijd is spelen bij een andere bookie :)

0 Vind ik leuk's
Analyzedtipper

Mannen eerst bedankt voor jullie reacties. Ik heb wel de live cashout gepakt en die gelijk terug gestort naar m'n rekening.

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.