Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Unibet: geld gestort maar staat niet op account

Ik heb op unibet net drie kwartier geleden, 20 euro gestoord en bij mijn saldo staat nog steeds 0,00
terwijl ik wel een bevestigings mail van unibet heb gekregen dat het gestort is, nu heb ik ook opeens dat ik niet meer kan inloggen op mijn account?
Heeft iemand dit ook wel eens gehad of weet iemand wat ik moet doen? Bellen,mailen zal wel weinig zin hebben.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar antondegraaf
Country flagantondegraaf in 16-01-2013 16:55 Bookmakers
in 16-01-2013 16:55 Bookmakers
9 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Gewoon afwachten.. Kan even duren voordat het verwerkt is.. Dacht dat hier max 48 uur voor stond... (via Ideal)
0 Vind ik leuk's
Via maestro (bankkaart) is het direct.
0 Vind ik leuk's
zal ze ff bellen als je ook al niet meer kan inloggen of de chat raadplegen
0 Vind ik leuk's
Nooit problemen mee gehad tot nu toe. Via ideal hoort het gewoon binnen een paar seconden op je account te staan.
0 Vind ik leuk's
antondegraaf:
ik heb op unibet net drie kwartier geleden,
20euro gestoord en bij mijn saldo staat nog steeds 0,00
terwijl ik wel een bevestigings mail van unibet heb gekregen dat het gestort is,
nu heb ik ook opeens dat ik niet meer kan inloggen op mijn account?
heeft iemand dit ook wel eens gehad of weet iemand wat ik moet doen?
bellen,mailen zal wel weinig zin hebben.

Als het bij je bank afgeschreven is, dan mailen met bijlage.
Soms loopt de transactie vast (Heb ik ook weleens), dan kunnen hun het verder pushen.
0 Vind ik leuk's
Geduld is een schone zaak, rustig afwachten. Ik snap dat het vervelend is maar je hebt te maken met techniek en dat kan wel eens niet 100% werken. Mocht het morgenavond nog niet op je account staan: contact opnemen met de klantenservice.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
pico020:
Nooit problemen mee gehad tot nu toe. Via ideal hoort het gewoon binnen een paar seconden op je account te staan.

9 vd 10 keer is dat ook zo maar heb ook wel is gehad dat het een paar uur duurt.
0 Vind ik leuk's
-
nottripping:
pico020:
Nooit problemen mee gehad tot nu toe. Via ideal hoort het gewoon binnen een paar seconden op je account te staan.

9 vd 10 keer is dat ook zo maar heb ook wel is gehad dat het een paar uur duurt.

Ik heb nog maar 4 keer gestort in anderhalf jaar tijd, dus zou dat niet kunnen weten ;-)
0 Vind ik leuk's
antondegraaf:
Ik heb op unibet net drie kwartier geleden, 20 euro gestoord en bij mijn saldo staat nog steeds 0,00 terwijl ik wel een bevestigings mail van unibet heb gekregen dat het gestort is, nu heb ik ook opeens dat ik niet meer kan inloggen op mijn account? Heeft iemand dit ook wel eens gehad of weet iemand wat ik moet doen? Bellen,mailen zal wel weinig zin hebben.
Heb je jou 20 euro binnen?
0 Vind ik leuk's
The trouble is, if you don't risk anything, you risk even more

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.