Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Cash out optie Unibet verdwenen

Vraagje, hoe kan het dat op mijn ene wedbriefje wel een cash out mogelijk is, en op de andere niet? (Unibet)

gisteravond had ik 4 rijtjes staan en kon ik alle 4 uit cashen als ik wou. (2 wel gedaan, 2 niet)

net 2 rijtjes geplaatst en nu kan het bij beide niet. Terwijl ik juist nu mijn rijtjes op hoop op cash out heb ingericht 😒

1 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flaglisandro0805 in 6-11-2020 18:06 Bookmakers
in 6-11-2020 18:06 Bookmakers
12 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Klopt... maar zo zijn er nog wel meer clubs en wedstrijden die garant zijn voor goals 🤷🏻‍♂️ (Check footy betstats of Betexplorer 😉) Gokken blijft altijd geluk... we zullen zien van t weekend, ik ga weer aan t werk 😝

0 Vind ik leuk's

Cash out is voor sommige waaronder ikzelf wel degelijk functioneel , speel je grof dan is het goud waard anders speel je met vuur , rood kaartje of 10 minuten voor tijd flink winst maar tegen goal zou blut zijn ......maar goed ieder zijn spel

1 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.