Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Cash out optie Unibet verdwenen

Vraagje, hoe kan het dat op mijn ene wedbriefje wel een cash out mogelijk is, en op de andere niet? (Unibet)

gisteravond had ik 4 rijtjes staan en kon ik alle 4 uit cashen als ik wou. (2 wel gedaan, 2 niet)

net 2 rijtjes geplaatst en nu kan het bij beide niet. Terwijl ik juist nu mijn rijtjes op hoop op cash out heb ingericht 😒

1 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar lisandro0805
Country flaglisandro0805 in 6-11-2020 18:06 Bookmakers
in 6-11-2020 18:06 Bookmakers
12 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Afhankelijk van soort weddenschap erin. Als je weddenschappen erin heb staan die ik live te spelen zijn kan je volgens mij wel cash out doen, heb je, bijvoorbeeld player te be carded ertussen staan waar moet live op te wedden is kan je ook nooit cash out krijgen

1 Vind ik leuk's

Gisteren had ik rijtjes van 6 wedstrijden, allemaal over 3,5...

dat heb ik nu ook maar nu kan ik niet voor cash out..

weinig verschil ten opzichte van de rijtjes van gisteren.

zou het te maken kunnen hebben met de wedstrijden (competitie’s?) die je kiest?


0 Vind ik leuk's

Nee , soms komt cash out pas zodra 1ste begint en anders blijven refreshen en inloggen , vaak komt het opeens te voorschijn , anders raar verhaal indd.....

1 Vind ik leuk's

Ik heb op zowel mobiel als net op laptop browsergeschiedenis verwijderd en (meerder keren) opnieuw ingelogd maar nog steeds geen cash out. Echt k*t 🤔

enige wat ik me kan bedenken is dat het met de wedstrijden te maken heeft. Gisteren waren het allemaal europa league wedstrijden. In me rijtjes van nu heb ik bijvoorbeeld ook wedstrijden uit de Oostenrijkse 2e League en de Zweedse Eerste divisie

0 Vind ik leuk's

Ik denk dat het te maken heeft of de markt nog aangeboden wordt omdat Unibet je cashout bedrag berekend aan de hand van de huidige odd. Stel je hebt Brighton-Arsenal over 3.5 in je coupon en het staat na 80 minuten 0-0 dan zal over 3.5 misschien niet meer speelbaar zijn.


Cashout is overigens zelden een goed idee, bets plaatsen in de hoop dat je later kan uitcashen is op lange termijn een verliesmakende strategie

1 Vind ik leuk's
Schrijver voorbeschouwingen darten en Serie A / Mijn tips voor overige competities vind je op Telegram: https://t.me/betsby_don

Gister is het wel goed gegaan... maar goed dat ter zijde. Me eerste rijtje is inmiddels fout van vanavond... 2e rijtje staat nog wel open.

maar had Brighton in dat rijtje trouwens over 2,5 (match) gespeeld omdat een andere wedstrijd die ik wou spelen niet kiesbaar was.

ik denk dat ik al weet waarom het 2e rijtje ook geen cash out te zien is. Ik heb in dat rijtje bijvoorbeeld Sollentuna - Sandvikens staan. Die stond pre match gewoon open, en nu vind Unibet die hele wedstrijd niet eens meer 🤷🏻‍♂️🤔

Bericht gewijzigd door lisandro0805 op vr 6 nov. 2020, 18:58
1 Vind ik leuk's

EDIT; ben erachter. Het komt idd door wedstrijden die Unibet wel in pre match zichtbaar maakt, en bij de aftrap verwijderd uit hun aanbod. Dan heeft hun server “geen odd’s” meer om een cash out te kunnen berekenen. Ik heb nu 2 rijtjes met “normale wedstrijden” uit bekende competities, en nu zijn mijn cash outs wel zichtbaar 👍🏼

0 Vind ik leuk's

Maar waarom zou je bets maken om uit te kunnen cashen? Je kan denk ik beter bets maken waarvan je verwacht dat ze vallen.

1 Vind ik leuk's
Fanatieke voetbalfan.

Het begon eigenlijk met een rijtje voor de grap... we speelden een rijtje EL wedstrijden die begonnen om 19:00, allemaal over 3,5. Lage inzet, tientje. Odd kwam op 225. Dus €2250 uitbetalen. Toen de wedstrijden bezig waren kwamen we op een moment dat de cash out €250 ongeveer was en heb ik me winst gepakt. Ik dacht, he dat gaat makkelijk, probeer het nog eens op de wedstrijden van 21:00 uur. Weer een rijtje van 5 wedstrijden, allemaal over 3,5, totale odd was rond de 150. Weer lage inzet, wedstrijden aangekeken en toen kwam ik begin 2e helft op een cash out van €130. Die heb ik ook gepakt. Dus maakte met 2 tientjes €380. Zo is het ontstaan. Wie weet geluk geweest, zou kunnen. Ga t dit weekend nog wel paar keer proberen. We zien wel 🤷🏻‍♂️

EDIT; en in beide gevallen was cash out de goede keus want beide rijtjes waren er achteraf 1 of 2 fout. In het 2e rijtje had ik m waarschijnlijk nog hoger kunnen cashen, alleen ben naar me nest gegaan omdat ik moe was en er 5 uur uit moest 🙈😂

Bericht gewijzigd door lisandro0805 op za 7 nov. 2020, 08:54
1 Vind ik leuk's


Inderdaad wel geluk, er werd veel gescoord in de EL deze week,

0 Vind ik leuk's
KK-AA-KK

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.