Unibet account gehackt
Ik bet al jaren met veel plezier kleine stakes op sportweddenschappen bij Unibet. Vorige week wilde ik weer eens betten maar zag tot mijn schrik dat mijn bankroll 0 was. Ik dus de geschiedenis checken en ontdekte dat midden in de nacht all-in op live-roulette zou zijn gezet. Ik ging gelijk de chat in, de medewerker zei: ik kan zien dat u bent gehackt, ik moet nu direct uw account sluiten en u moet bellen naar 0800-*** Afijn ik gebeld, men zei daar dit moet naar speciale afdeling, u wordt teruggebeld. Sindsdien heb ik niets meer vernomen. Vanmorgen ging ik maar weer eens de chat in, u bent nog niet vergeten, heb geduld, u wordt nog gebeld, deze speciale afdeling heeft het momenteel zeer druk.
Ben ik de enige hier die dit is overkomen?
En waarom zou iemand dit gedaan hebben? De gehele bankroll van iemand op live-roulette zetten..
Nouja, ik raad in ieder geval een ieder aan om een nieuw heel ingewikkeld wachtwoord te nemen op Unibet
Ben ik de enige hier die dit is overkomen?
En waarom zou iemand dit gedaan hebben? De gehele bankroll van iemand op live-roulette zetten..
Nouja, ik raad in ieder geval een ieder aan om een nieuw heel ingewikkeld wachtwoord te nemen op Unibet
in 1-02-2017 13:07 Bookmakers
Aanmaakdatum (oplopend)
10