Unibet account gehackt
Ben ik de enige hier die dit is overkomen?
En waarom zou iemand dit gedaan hebben? De gehele bankroll van iemand op live-roulette zetten..
Nouja, ik raad in ieder geval een ieder aan om een nieuw heel ingewikkeld wachtwoord te nemen op Unibet
Mijn Unibet account was na een lange tijd niet gebruikt te zijn geweest geblokkeerd. Telefonisch contact opgenomen en bleek inlogpogingen vanaf een ip uit Amerika op mijn account te zijn geweest. Wat hackers meestal doen is dat ze inloggegevens van meestal onveilige sites hebben buitgemaakt en het dan met een script op een tig andere sites uitproberen. Als je dan één wachtwoord voor meerdere sites gebruikt ben je de sjaak.
Tja; hoe ging dat spreekwoord van schuld en bult ook alweer... ;-)
Weet iemand hier wat ik kan doen,
Ik had 50 gezet op Barca team go trought @4 en ik word wakker zie ik op me unibet dat de bet is uit gcasht.
Als ik via de live chat om hulp vraag zeggen ze dat mij account geblokkeert word?
Wat kan ik nu doen.
Als het waar is dan kan het ook naar dit topic https://www.voetbalwedden.net/topic/unibet-account-gehackt-3996/ worden verplaatst.
hier zelfde meegemaakt vandaag ik ga achter me kids er sta nog 26 euro op na school ging ik met mijn zoon naar de dokter omdat hij oorpijn had ik kom terug en zie dat me geld op 0 staat niemand was thuis en als ik me rekening geschiedenis bekeek hadden ze gespeeld tot ze 220 euro hadden gewonnen en dan hebben ze er alles op ingezet en na unibet te contacteren mag ik morgen het gaan aangeven bij de politie en me acount geblokt pfff
hier zelfde meegemaakt vandaag ik ga achter me kids er sta nog 26 euro op na school ging ik met mijn zoon naar de dokter omdat hij oorpijn had ik kom terug en zie dat me geld op 0 staat niemand was thuis en als ik me rekening geschiedenis bekeek hadden ze gespeeld tot ze 220 euro hadden gewonnen en dan hebben ze er alles op ingezet en na unibet te contacteren mag ik morgen het gaan aangeven bij de politie en me acount geblokt pfff
Daar ben je dan mooi klaar mee Jennifer! Je gebruikt geen wachtwoord beheer tool als "lastpass", waarbij je voor iedere site een apart on-onthoudbaar wachtwoord laat genereren en deze manier van hacken dus niet meer mogelijk is? Zo niet, aanradertje!