Unibet account geblokkeerd?
Gisteren kreeg ik vrij laat een mailtje van Unibet dat mijn account geblokkeerd is (staat geen reden bij). Ik heb toen de live chat een bericht gestuurd en die deden heel vaag, het ging om een “random security check” en ik zou nog een mailtje van hun krijgen met meer informatie.
Is er iets wat ik kan doen? Ik heb best wat geld op mijn account staan dat ik terug wil hebben, daarnaast speel ik met twee verschillende banken die beide op mijn naam staan en heb ik een Skrill account, die ook op mijn naam staat + mijn bankreking.
Won eergisteren met 0.20 cent 450 euro met Gonzo's quest megaways. Zit nu in Frankrijk via een wifi hotspot. Bij uitbetaling kwam iets vaags in beeld dat bij onjuiste handeling of een andere bank gebruiken bij terug storten dat je rekening bevroren kan worden. Gelukkig stond mijn geld binnen 1 dag op mijn rekening maar kan mij niet herrineren dat ik dit eerder heb gezien bij uitbetalen.
Ik heb dat laatst ook gezien en heb ze daarover gecontacteerd, want ik speel met twee bankrekeningen (die allebei op mijn naam staan). Medewerker gaf ook aan dat dit geen probleem is, tenzij ze niet op mijn naam staan.
Won eergisteren met 0.20 cent 450 euro met Gonzo's quest megaways. Zit nu in Frankrijk via een wifi hotspot. Bij uitbetaling kwam iets vaags in beeld dat bij onjuiste handeling of een andere bank gebruiken bij terug storten dat je rekening bevroren kan worden. Gelukkig stond mijn geld binnen 1 dag op mijn rekening maar kan mij niet herrineren dat ik dit eerder heb gezien bij uitbetalen.
notsohidden brag
notsohidden brag
Werd er eigenlijk best happy van.