Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Unibet account geblokkeerd?

Gisteren kreeg ik vrij laat een mailtje van Unibet dat mijn account geblokkeerd is (staat geen reden bij). Ik heb toen de live chat een bericht gestuurd en die deden heel vaag, het ging om een “random security check” en ik zou nog een mailtje van hun krijgen met meer informatie.

Is er iets wat ik kan doen? Ik heb best wat geld op mijn account staan dat ik terug wil hebben, daarnaast speel ik met twee verschillende banken die beide op mijn naam staan en heb ik een Skrill account, die ook op mijn naam staat + mijn bankreking.

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagkingtarik in 1-08-2020 08:43 Bookmakers
in 1-08-2020 08:43 Bookmakers
13 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Op za. aug.. 2020, 10:43 schreef kingtarik:

Gisteren kreeg ik vrij laat een mailtje van Unibet dat mijn account geblokkeerd is (staat geen reden bij). Ik heb toen de live chat een bericht gestuurd en die deden heel vaag, het ging om een “random security check” en ik zou nog een mailtje van hun krijgen met meer informatie.

Is er iets wat ik kan doen? Ik heb best wat geld op mijn account staan dat ik terug wil hebben, daarnaast speel ik met twee verschillende banken die beide op mijn naam staan en heb ik een Skrill account, die ook op mijn naam staat + mijn bankreking.

Heb je misschien geld gestort via skrill en vrijwel direct terug laten storten via de bank??

Is mij een paar jaar geleden overkomen. Werd mijn account ook tijdelijk gesloten. Chat heb je inderdaad niks aan...

0 Vind ik leuk's
Op za. aug.. 2020, 10:51 schreef dennis1982m:

Heb je misschien geld gestort via skrill en vrijwel direct terug laten storten via de bank??

Is mij een paar jaar geleden overkomen. Werd mijn account ook tijdelijk gesloten. Chat heb je inderdaad niks aan...

Ik was dus van plan om het geld weer over te maken, maar er was een bet nog bezig en net voordat die bet goed was gegaan was mijn account geblokkeerd.

Het enige wat apart aan mijn handelingen was, was dat ik gisteren voor het eerst een betaling met Skrill had gedaan om dat ook eens uit te proberen.

0 Vind ik leuk's
Op za. aug.. 2020, 10:53 schreef kingtarik:

Ik was dus van plan om het geld weer over te maken, maar er was een bet nog bezig en net voordat die bet goed was gegaan was mijn account geblokkeerd.

Het enige wat apart aan mijn handelingen was, was dat ik gisteren voor het eerst een betaling met Skrill had gedaan om dat ook eens uit te proberen.

Denk door dat laatste iets getrigerd is bij hun beveiliging. Iets anders kan ik niet bedenken. Vervelend!

Je geduld gaat op de proef gesteld worden met unibet. Hopelijk valt het allemaal mee.

0 Vind ik leuk's
Op za. aug.. 2020, 10:59 schreef dennis1982m:
Op za. aug.. 2020, 10:53 schreef kingtarik:

Denk door dat laatste iets getrigerd is bij hun beveiliging. Iets anders kan ik niet bedenken. Vervelend!

Je geduld gaat op de proef gesteld worden met unibet. Hopelijk valt het allemaal mee.

Ja helaas ga ik geduld moeten hebben, maar het is niet anders...

Hoelang duurde het bij jouw account eigenlijk?

0 Vind ik leuk's

2,5 week ofzo. Maar hoeft bij jou natuurlijk niet zo te zijn. Kan gewoon liggen aan het feit dat je ineens via skrill gaat storten en dat ze iets willen (moeten) checken.

Succes!

1 Vind ik leuk's

Dergelijke "checks" zijn complete onzin van Unibet. Enige waar ze waarschijnlijk op uit zijn, is de klant in onzekerheid en wanhoop lokken, in de hoop dat je op den duur dan je geld vergokt. En dan sturen ze je een mailtje met "We waren nog bezig met ons onderzoek, maar je account is nu geverifieerd". Gebeurd doorgaans alleen bij grote bedragen. Jammer dat de gaming commissie in Malta ook geen moer doet voor gedupeerden.

1 Vind ik leuk's
Op zo. aug.. 2020, 09:40 schreef baxterx:

Dergelijke "checks" zijn complete onzin van Unibet. Enige waar ze waarschijnlijk op uit zijn, is de klant in onzekerheid en wanhoop lokken, in de hoop dat je op den duur dan je geld vergokt. En dan sturen ze je een mailtje met "We waren nog bezig met ons onderzoek, maar je account is nu geverifieerd". Gebeurd doorgaans alleen bij grote bedragen. Jammer dat de gaming commissie in Malta ook geen moer doet voor gedupeerden.

Account van TS is geblokkeerd (net als bij mij). Dus is niet om je veel geld te laten rollen.

Dat de check onzin is ben ik met je eens.

0 Vind ik leuk's

Normaal gesproken zou zo'n grote bookmaker dit toch simpel op moeten lossen. MIjn ervaring tot nu toe is als je met geld speelt, en veel wint, dan worden allerlei excuses uit de mouw geschud om een account te blokkeren of om winsten te confisqueren.

Gaat het om een aanzienlijk bedrag? Unibet zou dit toch gewoon simpel op kunnen lossen, lijkt me.

Of heb je een VPN gebruikt bijv?

1 Vind ik leuk's
Op di. aug.. 2020, 16:42 schreef baxterx:

Normaal gesproken zou zo'n grote bookmaker dit toch simpel op moeten lossen. MIjn ervaring tot nu toe is als je met geld speelt, en veel wint, dan worden allerlei excuses uit de mouw geschud om een account te blokkeren of om winsten te confisqueren.

Gaat het om een aanzienlijk bedrag? Unibet zou dit toch gewoon simpel op kunnen lossen, lijkt me.

Of heb je een VPN gebruikt bijv?

Geen VPN gebruikt en het gaat om een bedrag van €500, heb grotere bedragen gewonnen... Ik heb totaal geen idee wat het zou kunnen zijn.

Ik heb meerdere malen contact proberen op te nemen, maar ze geven ook geen indicatie van wanneer het ongeveer opgelost zal gaan worden...

0 Vind ik leuk's

Won eergisteren met 0.20 cent 450 euro met Gonzo's quest megaways. Zit nu in Frankrijk via een wifi hotspot. Bij uitbetaling kwam iets vaags in beeld dat bij onjuiste handeling of een andere bank gebruiken bij terug storten dat je rekening bevroren kan worden. Gelukkig stond mijn geld binnen 1 dag op mijn rekening maar kan mij niet herrineren dat ik dit eerder heb gezien bij uitbetalen.

0 Vind ik leuk's
Hoe vaker het kwartje valt, hoe rijker ik word.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.