Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Uitbetalingen bij Bet90: hoe lang duurt dit?

Heeft iemand ervaring met het opvragen van geld bij bet90? Hoelang duurt een opvraging van bet90 naar je bank? Alvast bedankt

1 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flag Brad in 19-09-2018 20:39 Bookmakers
in 19-09-2018 20:39 Bookmakers
19 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Our financial department is checking with the banks and our payments provider.We will notify you as soon as we have any news. If you need further assistance please do not hesitate to contact us.

0 Vind ik leuk's

Ik heb zojuist contact met je opgenomen met betrekking tot mijn uitbetaling van 06-08-2019 die ik nog steeds niet heb ontvangen. Ik heb nu ook via een forum gezien dat er iemand is die hen ook geld laat betalen op 05-08-2019 die ook niets heeft dat denkt dat er interferentie is met je betalingsprovider, kun je dit doorgeven?15:11

Steve

Onze financiële afdeling controleert dit bij de banken en onze betalingsprovider. We zullen u op de hoogte brengen zodra we nieuws hebben.

dit is wat ze doorgeven delpierie.

word wachten is niet anders hoop alleen niet dat er weken over heen gaan..

0 Vind ik leuk's

Hou me effe op de hoogte delpierie als je nieuws hebt zal ik ook doen als ik wat binnen krijg of iets.

Bericht gewijzigd door issam010 op wo 14 aug. 2019, 13:07
0 Vind ik leuk's

ben benieuwd of er meer mensen zijn met dit probleem. Ik laat je direct weten wanneer ik meer weet.

0 Vind ik leuk's

Mijn geld staat erop. Bij jou ook?

1 Vind ik leuk's

Goed om te horen.. Vond het al een beetje vreemd in de oren klinken, hopelijk (daar lijkt het op althans), eenmalig, deze ''vertraging''

Zou het trouwens kunnen dat ze ''bayram'' hebben gevierd? :) De website komt bij mij standaard in het Duits, en ook de Turkse taal is beschikbaar als optie. Denk dat ze lekker geitjes hebben gegeten.

0 Vind ik leuk's

heb het geld ook binnen na duw en trek werk op de chat.

ik heb me account afgesloten daar ga nieuwe bookmaker zoeken mij niet gezien meer.

0 Vind ik leuk's

Na succesvolle verificatie stond mijn bedrag (4 cijferig) binnen 24 uur op Neteller. Nog een positieve ervaring van mijn kant bij Bet90. Alhoewel het aanbod iets kleiner is dan bij Betfirst/Bet777, en de limieten standaard wat lager, is het nog wel de moeite om deze bookmaker voor ''er bij'' te hebben. Zeker icm met de bonus via VW best aardig. 6.5/10

0 Vind ik leuk's

Deze vrijdag zijn mijn documenten goedgekeurd en heb daarna ook direct uitbetaald. Inmiddels zijn we 5 werkdagen verder en heb ik nog steeds niet mijn geld. Heb al meerdere keren in de livechat gezeten en er werd mij verteld dat het financiele team op de hoogte is gesteld, hij zegt dat mijn uitbetaling zo snel mogelijk wordt verwerkt maar kan mij niet vertellen wanneer precies. Hoop dat de uitbetaling deze week nog verwerkt wordt..

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.