Uitbetalingen bij Bet90: hoe lang duurt dit?
Heeft iemand ervaring met het opvragen van geld bij bet90? Hoelang duurt een opvraging van bet90 naar je bank? Alvast bedankt
Normaliter duurt dit 3-5 werkdagen. Soms gaat het sneller wanneer dit niet de eerste uitbetaling is, al is dat in jouw geval niet aan de orde zo te lezen.
Je moet het forum even nakijken.
Hier staan spelers bet90 op.
Normaliter duurt dit 3-5 werkdagen. Soms gaat het sneller wanneer dit niet de eerste uitbetaling is, al is dat in jouw geval niet aan de orde zo te lezen.
Gisteren zijn mijn documenten goed gekeurd en daarna meteen is mijn opvraging verwerkt. Zal ik het vrijdag ontvangen denk je of word het toch maandag?
Gisteren zijn mijn documenten goed gekeurd en daarna meteen is mijn opvraging verwerkt. Zal ik het vrijdag ontvangen denk je of word het toch maandag?
De ene bookie is sneller dan de ander, dus daar valt weinig over te zeggen.
Ik zou op maandag/dinsdag rekenen. Valt het alleen maar mee als je het vrijdag hebt.
Nou bij mij week geleden en nog me geld niet ontvangen 07-08-2019 al uitbetaald door hun en tot heden niks gezien..
kom ook geen stap veder met waar het geld blijft geen duidelijkheid niks..
had jij het geld al binnen gehad en vraagje vanuit welke land word het betaald malta of binnen europa dan kan ik me bank vragen waarom dit zo lang duurt want via hun chat service kom ik geen stap veder.
Zoals alle 10bet software bookmakers, wanneer je op de ''verkeerde'' wedstrijd (al dan niet ''gefixt'') inzet, krijg je limieten. Maar goed, Bet90, net als Bet777, Betfirst, 10bet, Betser en Netbet krijgt van mij een dikke voldoende. Zeker het live aanbod is bij vlagen zeer goed. Best aardige limieten op kleinere leagues live (500-1000 euro). 8/10 rating.
brad had jij nog uitbetaald gehad kom geen stap veder met deze klantenservice uitbetaling van 06-08-2019 nog steeds niet binnen gehad en contact gehad met de bank maximaal tijdsduur is 5 werkdagen vanuit sepa landen zit op me 6e dag.
klantenservice zegt :
de situatie van vandaag: het geld gaat naar uw IBAN........, er is nog niets aan ons geretourneerd, als er iets terugkeert, zullen we u laten weten, alles is in orde van onze kant.
als ik vraag of ze onderzoek kunnen doen of zelf effe contact kunnen opnemen met de bank heb voor de zekerheid me rekeningnummer gecontroleerd en die klopt het is al te gek voor worden dat ik zelf achter een spoorloze uitbetaling moet gaan... word dezelfde herhaald.
de situatie van vandaag: het geld gaat naar uw IBAN .., er is nog niets aan ons geretourneerd, als er iets terugkeert, zullen we u laten weten, alles is in orde van onze kant.
net een cassete recorder.
begin me echt af te vragen of deze site betrouwbaar is.
iemand nog tips ervaringen ben ten einde raad.
Issam, hier het zelfde probleem. 5 aug withdraw gedaan en tot op heden nog niks. Het geld zou volgens “steve” van bet90 zijn overgemaakt. Heel vaag allemaal.
dacht ik al dat er meer gedupeerde zijn we houden contact vw neemt ook contact op om te vragen hoe het zit .
Ik heb gezegd dat ik tot vrijdag wacht op zich een foutje maken vind ik niet erg van hun kant maar hun doen nu alsof ik fout zit en word zeer onbeleefd behandeld op de chat alsof het mij fout is.
we houden contact mocht er niks van komen is bij MGA een klacht indienen een optie zodat hun een onderzoek kunnen starten,