Traden / Surewinnen op Betfair
Dit is het topic voor mensen die aan 'traden' doen. Er zijn genoeg manieren om dit te doen, maar uiteindelijk draait het er allemaal om om zo mogelijk te backen en zo laag mogelijk te layen. En ondertussen zo min mogelijk risico lopen om verlies te kunnen maken.
Paar 'strategieën' die voor mij de afgelopen jaren goed werkten was het vrijspelen van bookie bonussen door de bonusbets telkens te layen op betfair om zo zonder risico de bonus vrij te kunnen spelen. Hier staat uitgelegd hoe ik het doe:
https://www.voetbalwedden.net/kenniscentrum/strategie/risicoloos-een-bankroll-opbouwen
Een andere manier wat wel aardig ging was het anticiperen op odd drops. De early odds bij bookies en betfair in de gaten houden en inschatten of de odd wel goed ligt door te kijken naar de vorm/blessures/schorsingen etc bij een team. En dan backen/layen en hopen dat de odd beweegt naar waar je hem verwacht enals alles goed gaat weer voor de wedstrijd begint surewinnen.
Oddsites zoals oddsportal.com zijn hiervoor erg handig
Een andere manier wat wel aardig lijkt te lukken is het snel inplay traden. Ik probeer dan kleine surebets te maken tijdens een wedstrijd door te wachten op dode momenten en dan zo snel te backen en te layen met winst. Draait hier vooral om timing en dit werkt alleen bij actieve inplay markten. En ook alleen als je de wedstrijd ook echt live kunt kijken zonder vertraging op de stream / tv.
In dit topic ga ik gewoon al mijn tips posten m met traden winst te maken. Kunnen dus bonussen, verwachte odddrops of wat dan ook zijn. Ben benieuwd of hier op voetbalwedden nog meer mensen zijn die aan dit soort 'traden' doen of goede strategieën weten
Voor de basics van Betfair kun je in dit topic terecht: https://www.voetbalwedden.net/forum/bookmakers-111/backen-layen-matchen-bij-betfair
En de bookie review is te lezen op: https://www.voetbalwedden.net/bookmakers/betfair
Dan zou ik zelf eerder voor 888Sport gaan, waar ik de bonus aan het rond spelen ben (wanneer je 19 bets van minimaal €10 hebt geplaats op quotes van 2.00 of hoger krijg je in totaal 5 freebets van €10) De quotes blijven vrij lang staan wanneer bookmakers als SBOBet/Pinnacle/Dafabet/Betfair hun quotes aanpassen, waar je goed gebruik van kan maken bij het omspelen van de bonus, waardoor je per €10 bet rond de €0.50 - €1.00 extra kan verdienen. Daarnaast heeft 888Sport hoge limieten, handig voor surebetten.
Kan het alleen maar beamen :-)
Ik zie niks bij promotions voor bestaande klanten
Nieuwe klanten. Of bestaande klanten die nog nooit gestort hebben en nog nooit een weddenschap hebben geplaatst. In het 2e geval moet je wel eerst een mailtje sturen.
Ok helaas niet voor mij dus
Heb geld gestort naar doxxbet maar de bonus helemaal verkeerd gelezen.
100% 50 euro, maar die krijg je pas NA het halen van de wager van 5x50 euro @ 1.7+ odds...Ik ga hem toch proberen vrij te spelen, hoewel ik twijfel of het de moeite wel waard is :P
[quote]Bonus is given to new customers only and only for their first deposit.
The first deposit bonus is valid from 1st May, 2011 until 31.12.2011.
The maximum amount of the bonus is € 50 or £ 45 or other currency equivalent.
Customers from Poland, Romania and Bulgaria have different rules for obtaining the rollover bonus. These requirements are listed in the language specific version of the website.
To meet the conditions and to claim the bonus, you need to rollover your deposit amount 5 times and on 5 different tickets.
Any placed bets containing odds less than 1.7 and bets placed on the same tip or event will not count towards any rollover requirement.
Every bet higher than the bonus amount will be considered valid only to the amount of the bonus which belong to the deposit.
All betting slips have to be closed and settled.
Bets placed on the same events or bets placed on opposing outcomes of the same event qualify for the bonus only once, and all other bets do not count towards the bonus wagering requirements. This restriction also applies to combination bets (bets containing more betting events).
In order to receive the 100% bonus from the first deposit, the player has to meet the above mentioned conditions and then send an email to our Customer Support on bonus@doxxbet.com with his/her registration code and deposit amount included.
Eerst 250 euro rondspelen met een 1.7+ odd voordat ik de 50 euro bonus krijg.
Heb wat bij moeten storten bij betfair en doxxbet voor deze. Heb inplay al een surebetje gemaakt bij Heracles v Breda:
Doxxbet: under2.5 @ 2, €200
Betfair: lay under2.5 @ 1.96, €205
EDIT: 2-1
205 - 5% = 195 erbij bij betfair. hou dus van de bonus 45 euro over. En moet nog 50 euro rondspelen.
Heb nu 50 euro bij gestort bij Doxxbet
EDIT: bet 2, Ajax - heerenveen
Doxxbet under3.5 @ 1.90, €50
Betfair: lay under3.5 @ 1,96, €50
Hopen op overs anders maak ik aardig verlies op deze.
EDIT: En nog een bonus vrijgespeeld :)
Dus minimaal 5 weddenschappen van max €50 @1.70+ odds op verschillende events.
To meet the conditions and to claim the bonus, you need to rollover your deposit amount 5 times and on 5 different tickets.
Dus minimaal 5 weddenschappen van max €50 @1.70+ odds op verschillende events.
idd...wat een gedoe.
Moet ook nog ID en adres check toesturen. Echt een klotebookie dit. Na de bonus nooit meer hier
Je had gelijk over die interwetten bonussen. kreeg net mail voor een 50% 200 euro reload. Erg nice
EDIT:
Heb wat kleine bets rondgespeeld en voldoe nu wel aan de bonus. maar nu zeiken ze weer dat ze een kopie van de achterkant van mijn ID nodig hebben (wtf) Ik meteen sturen maar al ene dag niks meer terug gehoord en nog steeds de bonus niet ontvangen...wat een teringbookie :-@
EDIT: eindelijk mijn bonus kunnen terugstorten na een week
+60 erbij door deze!
Bonus 4 - 10Bet
Terms:
[quote]
Take the next step, claim your 50% up to EUR100 bonus by making your first deposit. It's quick, easy and safe:
If the rollover requirement for this bonus has not been met within 60 days of the qualifying deposit any funds held in the bonus balance will be forfeited.
In order to withdraw the bonus, customers should roll over their bonus 6 times. Only stakes made with the bonus and winnings generated from the bonus will be applicable towards the rollover requirements. Only Sports bets will be applicable in calculating the roll over.
In achieving these roll over requirements, all wagers must be made on any Sports bets offering odds greater than 1.60.
Heb €200 gestort voor €100 aan bonus
EDIT
bet 1
benfica - twente under2.5. 100 euro @ 1.91 bij 10 bet
lay 106 euro @ 1.85 bij betfair
3-1, dus -100 bij 10bet +100 bij betfair
EDIT
bet 2
psv - ried under2.5. 100 euro @ 2.12 bij 10bet
lay 105 euro @ 2.04 bij betfair
Krijg dus na deze mijn bonus van 100 euro binnen die ik 6x moet rondspelen om die weer vrij te krijgen.
5-0, weer -100 bij 10bet en +100 bij betfair
EDIT
Heb ook de bonus €100 meteen gekregen en gelijk een bet gemaakt
dnipro - fulham under2.5. 100 euro @ 2.22 bij 10 bet
Lay under2.5. 106 euro @ 2.08 bij betfair