Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Toto tip

Wat bij mij dit seizoen erg goed gewerkt heeft zijn de voorspellingen die Johan Derksen in zijn praatprogramma voetbal insite heeft gedaan. Ik heb vervolgens de wedstrijden eruitgehaald die voordelige odds hadden dit heeft mij flink wat winst opgeleverd zon 3000 euro dit seizoen al !
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwedden in 7-04-2009 06:39 Bookmakers
in 7-04-2009 06:39 Bookmakers
3 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Wat een kletskoek wat die man altijd de wereld in slingert. Bedoel je trouwens niet gewoon Hugo Borst, die heeft toch altijd zo'n online programma?
0 Vind ik leuk's
Johan Derksen heeft wel degelijk verstand van voetbal hij was zelf ooit eens prof voetballer en hij is nu al jaren directeur van het meest succesvolle voetbalblad in Nederland de Voetbal International. Johan Derksen krijgt ook alle in en outs binnen waardoor hij heel veel dingen over voetbal te weten is gekomen. En natuurlijk klets Johan Derksen natuurlijk ook vaak maar wat raak meestal zit er wel een kern van waarheid in van wat hij zegt.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Op andere wed en goksites kom ik deze tip ook tegen die geven aan om de voorspellingen die Hugo Borst geeft te volgen. Je moet natuurlijk wel de voordeligste odds er tussenuit pikken maar met een site zoals Betbrain.com is dat niet zo meoilijk.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.