Titanbet actie nog actie voor nieuwe klanten?
Ik ben redelijk nieuw bij Voetbalwedden.net en heb een vraagje over een Bookmarker
het gaat over Titanbet,
mijn vraag gaat over de Titanbet actie van 100% bonus tot 100 euro,
is deze actie nog actief aangezien er staat t/m september maar deze er nog wel tussen staat
het gaat over Titanbet,
mijn vraag gaat over de Titanbet actie van 100% bonus tot 100 euro,
is deze actie nog actief aangezien er staat t/m september maar deze er nog wel tussen staat
in 1-11-2013 15:41 Bookmakers
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Er staat in de voorwaarden, tot en met september of zo lang de voorraad strekt, dat laatste kan betekenen dat ze of juist eerder stoppen of langer doorgaan ;-)
Mss dat een crewlid hier wat van kan zeggen?
Mss dat een crewlid hier wat van kan zeggen?
knight876:
Er staat in de voorwaarden, tot en met september of zo lang de voorraad strekt, dat laatste kan betekenen dat ze of juist eerder stoppen of langer doorgaan ;-) Mss dat een crewlid hier wat van kan zeggen?
Er staat in de voorwaarden, tot en met september of zo lang de voorraad strekt, dat laatste kan betekenen dat ze of juist eerder stoppen of langer doorgaan ;-) Mss dat een crewlid hier wat van kan zeggen?
De actie is voor nieuwe TitanBet klanten verlengd, voor bestaande klanten is deze actie gestopt. Je kan hier dus gewoon nog gebruik van maken als je nog geen account bij Titan hebt.
:-)
Hakuna Matatttta.
haha nou zal wel beter zijn dan die "halloween bonus" van titanbet zeg 35% bonus... moet je wel 25 keer rondspelen haha
Helaas kreeg ik vandaag een bericht van Titanbet ze stoppen met hun activiteiten in Nederland vanaf 12 december