Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Titanbet actie nog actie voor nieuwe klanten?

Ik ben redelijk nieuw bij Voetbalwedden.net en heb een vraagje over een Bookmarker
het gaat over Titanbet,
mijn vraag gaat over de Titanbet actie van 100% bonus tot 100 euro,
is deze actie nog actief aangezien er staat t/m september maar deze er nog wel tussen staat
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flaghelmondserat in 1-11-2013 15:41 Bookmakers
in 1-11-2013 15:41 Bookmakers
4 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Er staat in de voorwaarden, tot en met september of zo lang de voorraad strekt, dat laatste kan betekenen dat ze of juist eerder stoppen of langer doorgaan ;-)
Mss dat een crewlid hier wat van kan zeggen?
0 Vind ik leuk's
knight876:
Er staat in de voorwaarden, tot en met september of zo lang de voorraad strekt, dat laatste kan betekenen dat ze of juist eerder stoppen of langer doorgaan ;-) Mss dat een crewlid hier wat van kan zeggen?

De actie is voor nieuwe TitanBet klanten verlengd, voor bestaande klanten is deze actie gestopt. Je kan hier dus gewoon nog gebruik van maken als je nog geen account bij Titan hebt.
:-)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
haha nou zal wel beter zijn dan die "halloween bonus" van titanbet zeg 35% bonus... moet je wel 25 keer rondspelen haha
0 Vind ik leuk's
Helaas kreeg ik vandaag een bericht van Titanbet ze stoppen met hun activiteiten in Nederland vanaf 12 december
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.