Sure bets: informatie en vragen
Ik heb een paar vragen over sure bets. Zoals jullie misschien weten bestaan er zogenaamde sure bets. Dit zijn "weddenschappen" waar je geen verlies op kan maken. Ik zal een voorbeeld noemen:
Op 10-3-2013 om 2:00 is er de wedstrijd Tijuana - Querretaro
Stel je speelt als volgt
Je speelt in totaal 10 euro:
Speel 1 wint op titanbet, waarbij de quote 1,73 is. 6 euro inzet.
Speel x op pinnacle, waarbij de quote 4,11 is. 2,53 euro inzet.
Speel 2 wint op pinnacle, waarbij de quote 7,01 is. 1,48 euro inzet.
Dan is je uiteindelijke winst altijd 3,5% van je totale inzet.
Is deze strategie echt zo waterdicht? Als je deze strategie volgt, kan je op lange termijn erg veel geld verdienen.
Vragen:
Mijn eerste vraag is of deze strategie wel legaal is.
Volgens mij moet je ook op erg veel sites veel geld hebben staan. Is dit probleem niet te omzeilen door bijvoorbeeld gebruik te maken van moneybookers? En ondersteunen de meeste sites moneybookers? Kan iemand die moneybookers gebruikt mij hier verder over informeren?
Hebben veel sites niet een aantal voorwaarden, bijvoorbeeld dat je je geld dat je op je account hebt gezet een aantal keer moet rondspelen voordat je dit weer op kan nemen?
Ik hoop dat iemand die zelf ook sure bets speelt mij hier wat verder over kan informeren.
Op 10-3-2013 om 2:00 is er de wedstrijd Tijuana - Querretaro
Stel je speelt als volgt
Je speelt in totaal 10 euro:
Speel 1 wint op titanbet, waarbij de quote 1,73 is. 6 euro inzet.
Speel x op pinnacle, waarbij de quote 4,11 is. 2,53 euro inzet.
Speel 2 wint op pinnacle, waarbij de quote 7,01 is. 1,48 euro inzet.
Dan is je uiteindelijke winst altijd 3,5% van je totale inzet.
Is deze strategie echt zo waterdicht? Als je deze strategie volgt, kan je op lange termijn erg veel geld verdienen.
Vragen:
Mijn eerste vraag is of deze strategie wel legaal is.
Volgens mij moet je ook op erg veel sites veel geld hebben staan. Is dit probleem niet te omzeilen door bijvoorbeeld gebruik te maken van moneybookers? En ondersteunen de meeste sites moneybookers? Kan iemand die moneybookers gebruikt mij hier verder over informeren?
Hebben veel sites niet een aantal voorwaarden, bijvoorbeeld dat je je geld dat je op je account hebt gezet een aantal keer moet rondspelen voordat je dit weer op kan nemen?
Ik hoop dat iemand die zelf ook sure bets speelt mij hier wat verder over kan informeren.
in 6-03-2013 22:42 Bookmakers
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Je moet idd overal geld hebben staan of sites hebben die snel geld overboeken naar je Neteller of moneybookers.
Dit is idd waterdicht als je uw bets altijd juist plaatst en de odd wijzigingen voor bent..
Dit schiet eigenlijk alleen maar op met hogere bedragen want 4% van 100€ schiet niet op.. mede omdat je je geld meestal een paar dagen kwijt bent omdat surebets meestal 2-5 dagen voor aanvang opduiken. Maar er zijn ook hogere sure bets dan 4% en dit moet je natuurlijk voor je zelf uitmaken of je het de moeite vind naargelang je inzet..
De meeste bookmakers gaan je gewoon blokkeren of een lemiet op je account zetten als ze vermoeden dat je sure bets doet
Dit is idd waterdicht als je uw bets altijd juist plaatst en de odd wijzigingen voor bent..
Dit schiet eigenlijk alleen maar op met hogere bedragen want 4% van 100€ schiet niet op.. mede omdat je je geld meestal een paar dagen kwijt bent omdat surebets meestal 2-5 dagen voor aanvang opduiken. Maar er zijn ook hogere sure bets dan 4% en dit moet je natuurlijk voor je zelf uitmaken of je het de moeite vind naargelang je inzet..
De meeste bookmakers gaan je gewoon blokkeren of een lemiet op je account zetten als ze vermoeden dat je sure bets doet
Twitter: @kampers1986
kampers:
Je moet idd overal geld hebben staan of sites hebben die snel geld overboeken naar je Neteller of moneybookers.
De sure bets met hogere percentages zijn vaak moeilijker te achterhalen. Deze met de lage percentages kan je makkelijk vinden. Als je 100 van deze bets doet, en je begint met 200 euro, dan heb je bij een percentage van 4 al best veel winst, namelijk 200*1,04^100 = 10101 euro. Dan ben je misschien wel een half jaar tot een jaar bezig, maar je hebt wel mooi 10.000 euro verdiend.
misschien moet je toch iets doen aan je reken kunsten...
200€+4%=208€-200€ = 8€ x100 bets = 800€
100 van deze bets op een jaar tijd wil ik je ook wel eens zien doen.
of zoals je zelf uitrekent
200*1.04*100=20.800
20.800-20.000=800
200€+4%=208€-200€ = 8€ x100 bets = 800€
100 van deze bets op een jaar tijd wil ik je ook wel eens zien doen.
of zoals je zelf uitrekent
200*1.04*100=20.800
20.800-20.000=800
Twitter: @kampers1986
Idd surebets zijn alleen te doen als je met grote bedragen speelt, anders is het peanuts, of het resultaat moet zo'n 10% op een surebet zijn.
Verder gebruik ik surebets alleen om bepaalde bonussen rond te spelen, zoals die laatste 20% bonus van IW, hiervoor heb ik nu nog ruim een week en voor het weekend twee knappe surebets (voor mijzelf) open staan, als ik die afgerond heb dan hoef ik nog maar 2 stappen.
Verder gebruik ik surebets alleen om bepaalde bonussen rond te spelen, zoals die laatste 20% bonus van IW, hiervoor heb ik nu nog ruim een week en voor het weekend twee knappe surebets (voor mijzelf) open staan, als ik die afgerond heb dan hoef ik nog maar 2 stappen.
We hebben er ooit eens een artikel over geschreven: wat is een sure bet?
- https://www.voetbalwedden.net/artikelen/wat-is-een-sure-bet/
Daarnaast bestaat er ook al een topic voor het plaatsen van surebets:
- https://www.voetbalwedden.net/topic/surebets-de-beste-voetbal-surebets-284/
- https://www.voetbalwedden.net/artikelen/wat-is-een-sure-bet/
Daarnaast bestaat er ook al een topic voor het plaatsen van surebets:
- https://www.voetbalwedden.net/topic/surebets-de-beste-voetbal-surebets-284/
Hakuna Matatttta.
Sure bets niks aan joh bookmakers gaan je snel limitten de oude dagen van surebets is voorbij maar je kan het proberen maar de limits komen snel kom je wel achter. succes
Ik heb al eens ervaren dat sommige bookmakers zelfs na het verloop van de wedstrijd mijn stake gewoon refunden. Als reden wordt er dan een odd error opgegeven. Dat gebeurt al met surebets van rond de 8à10 percent. Heeft er iemand ervaring met de percentages, tot welk percentage mag je gaan zodat je zeker bent dat alles in orde is. Of bestaat zo een percentage niet en moet je geluk hebben? Ik had gehoopt de surebets van 5% te kunnen blijven gebruiken zonder de stake refund.
Ik heb een trialpakket van rebelbetting aangeschaft (rond de 40 euro voor een week). Ik dacht ik maak 1 surebet van 4 procent met 1000 inleg en mijn kosten zijn all bedekt. Ik dacht ook dat ik NIET met limieten te maken zou hebben omdat ik voor al die bookmakers pas geregistreerd ben. Maar ondanks dat ik voor het eerst een bet wou plaatsen bij een bookmaker voor een surebet had ik al een met een limiet te maken (vb op interwetten een limiet van rond de 10-80 euro). Deze limiet werd steeds lager binnen een week al.
dingen waar ik op gelet heb om geen limiet te krijgen zijn:
- ik wou in plaats van 1 surebet van 1000 inleg 10 surebets maken van 100 inleg wat uiteindelijk op het zelfde moet uitkomen
- de stacks die ik in inzette waren afgerond op een 5 voudig getal (vb stacks van 35, 50, 85) hiermee hoopte ik dat de surebets niet verdacht zouden zijn.
dit heeft echter niet geholpen en de limieten worden steeds lager en lager
Zijn er mensen die puur aan surebets verdienen en hebben die tips om de limieten te vermijden?
Of zijn de limieten onmogelijk om te vermijden?
dingen waar ik op gelet heb om geen limiet te krijgen zijn:
- ik wou in plaats van 1 surebet van 1000 inleg 10 surebets maken van 100 inleg wat uiteindelijk op het zelfde moet uitkomen
- de stacks die ik in inzette waren afgerond op een 5 voudig getal (vb stacks van 35, 50, 85) hiermee hoopte ik dat de surebets niet verdacht zouden zijn.
dit heeft echter niet geholpen en de limieten worden steeds lager en lager
Zijn er mensen die puur aan surebets verdienen en hebben die tips om de limieten te vermijden?
Of zijn de limieten onmogelijk om te vermijden?