Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Problemen bij Titanbet

Hoi,

Na wat rond te neuzen op deze website, heb ik een dikke maand geleden een account aangemaakt en geld overgemaakt (100€) op titanbet.

Nu na enkele bets wens ik mijn geld af te halen.

Ik geef al de nodige informatie op 22-06-2010 ( Iban nr, swift, kopie identiteitskaart en kopie van een bankafschrift ) door .

Na dit alles zit ik al meer dan 15 dagen te wachten op mijn geld en krijg ik geen enkel antwoord op de vele mails die ik ondertussen al verzonden heb.

Telefonisch contact opnemen is ook geen optie, aangezien dit vrij dure gesprekken naar UK zijn.

Iemand een oplossing of iemand met gelijkaardige ervaringen ?

Bedankt alvast!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flag magikdekay in 6-07-2010 09:49 Bookmakers
in 6-07-2010 09:49 Bookmakers
24 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Je voorspelt aan het begin niet voor heel het toernooi, maar voor 1 ronde.

als je bijvoorbeeld in de 1ste ronde van de Knvb op winst Dordrecht hebt gegokt, en ze verliezen die wedstrijd. Dat je ronde 2 niet meer op Dordrecht door hoeft te wedden.
Dus als Dordrecht verslagen word door een amateur club (Met een Gekke of Hoge Uitslag)
Dan kost het je maar weinig punten, voor de eindstand.

Als je het niet begrijpt leg ik het anders uit :p
0 Vind ik leuk's
[quote]reactie op fc-wydad

Voor reacties op andere post kan je op die twee komma's rechtsboven klikken bij een tekst waar je op wil reageren. Diegene waar je op reageert zal dan ook direct hier een melding van krijgen via mail en zal zo ook sneller terug reageren.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
We hebben het bookmakersspel al he, en dat vind ik ook een hele leuke opzet. En 2 spellen wordt beetje teveel denk ik.
0 Vind ik leuk's
[quote]Een aparte competitie bij de europa league of Champions League waar je vanaf de Poule fase kunt Gokken.

5 punten als je Juiste Winst, of gelijkspel hebt voorspelt.
2 punten bij juist aantal thuis doelpunten
2 punten bij juist aantal uit doelpunten

(Ik noem maar wat) Als iemand andere ideeën heeft, roep maar.

Dat klinkt zeker heel goed Nederlandatk. Ik vind de opzet waarmee de beste wedders boven water komen drijven het beste alleen heb ik die nog niet gevonden. Deze versie is in ieder geval minder gokken dan bij het huidige bookmakerspel. Ik zal ook opzoek gaan naar opzetten waar het zo min mogelijk om gokken gaat maar waarbij het meer skill aankomt.
0 Vind ik leuk's
Unibet

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.