Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Problemen bij Titanbet

Hoi,

Na wat rond te neuzen op deze website, heb ik een dikke maand geleden een account aangemaakt en geld overgemaakt (100€) op titanbet.

Nu na enkele bets wens ik mijn geld af te halen.

Ik geef al de nodige informatie op 22-06-2010 ( Iban nr, swift, kopie identiteitskaart en kopie van een bankafschrift ) door .

Na dit alles zit ik al meer dan 15 dagen te wachten op mijn geld en krijg ik geen enkel antwoord op de vele mails die ik ondertussen al verzonden heb.

Telefonisch contact opnemen is ook geen optie, aangezien dit vrij dure gesprekken naar UK zijn.

Iemand een oplossing of iemand met gelijkaardige ervaringen ?

Bedankt alvast!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flag magikdekay in 6-07-2010 09:49 Bookmakers
in 6-07-2010 09:49 Bookmakers
24 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
magikdekay Topic starter Geplaatst 6 jul. 2010 om 09:49
Hoi,

Na wat rond te neuzen op deze website, heb ik een dikke maand geleden een account aangemaakt en geld overgemaakt (100€) op titanbet.

Ik geef al de nodige informatie op 22-06-2010 ( Iban nr, swift, kopie identiteitskaart en kopie van een bankafschrift ) door .

Na dit alles zit ik al meer dan 15 dagen te wachten op mijn geld en krijg ik geen enkel antwoord op de vele mails die ik ondertussen al verzonden heb.

Telefonisch contact opnemen is ook geen optie, aangezien dit vrij dure gesprekken naar UK zijn.

Bedankt alvast!
0 Vind ik leuk's
Life is a party and then you chill!!
Ik heb er zelf, zoals ik al had gezegd, geen problemen mee gehad. Mijn uitbetalingen zijn netjes overgemaakt op mijn moneybookers rekening. Ik heb zelf ook even contact met TitanBet voor je opgenomen, hopen dat dat wat zoden aan de dijk gaat zetten.

Je hoort van me!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Ik heb contact gehad met TitanBet en ik moest doorgeven dat ze er hard aan werken. Er zijn wat dingen verkeerd gegaan lijkt het. Misschien zijn het de 'bugs' in een website die misschien iets te snel gelanceerd is? Ik doe maar een gok...

Ze zijn er iig mee bezig!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Het antwoord van Titan Bet:
From what I can see, the player requested the withdrawal on 22nd June. Since then, 11 emails have been sent requesting the correct documents for proof of address as required by our fraud department when processing withdrawals. Every email sent to the player has been answered and each answer is documented.

However, responses from the player suggest that he is either not receiving or not reading the responses. maybe its going to his spam mail. so support will now try to reach him by phone

Prima dus! Gaat helemaal goedkomen!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Is helemaal goedgekomen! Titan Bet heeft telefonisch contact opgenomen met 'magikdekay' en zijn uitbetaling word 'processed'.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
[quote]Hoi,

Bedankt alvast!

In ieder geval mooi dat het nu wel goedgekomen is Magikdekay ook mede dankzij vwcrew. Wel zeg ik erbij dat Titanbet best even wat sneller mag reageren 2 weken wachten op antwoord is eigenlijk veel teveel voor een bookmaker.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
[quote]In ieder geval mooi dat het nu wel goedgekomen is Magikdekay ook mede dankzij vwcrew. Wel zeg ik erbij dat Titanbet best even wat sneller mag reageren 2 weken wachten op antwoord is eigenlijk veel teveel voor een bookmaker.

Als je goed gelezen hebt zijn de mails wel verstuurd maar in de spambox van magikdekay terecht gekomen. Dat TitanBet niet zou antwoorden klopt dus niet, dit doen ze normaal gesproken snel (binnen 24 uur).
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Ik heb tot op heden nog nooit problemen gehad met titanbet ook het cashen ging bij mij altijd aardig snel. Ik vind titanbet voor zo'n nieuwe bookmaker toch heel goed. Maar ik ben wel benieuwd of er nog meer mensen zijn die problemen hebben met bookmakers.
0 Vind ik leuk's
Unibet
Ik heb even problemen gehad bij bwin en bet at home, maar zijn opgelost.. soms mede dankzij mario.. (y) titan bet vind ik ook best goed.. iiig tot nu toe
0 Vind ik leuk's
Forza Inter
Wanneer krijg ik het geld op mijn titanbet account gestort?

En hoe haal ik het geld dan van mijn titanbet account af?
Kan dat makkelijk via ideal, en heb je dan ook Koppie ID nodig?
Of nog andere Gegevens?

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.