Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Problemen bij Napoleonbet: geen reactie na klacht

Jongens heb een vraag,ik speel op napoleonbet en ik heb al 2 weken geleden een klacht gestuurd,ik en een paar vrienden kunnen niet uitcashen op de livebet.Ik heb al 10 mails gestuurd,chat is offline en nooit een reactie gehad.Met vaderdag kreeg ik een 10euro bonus die ik heb verloren stond op 0 euro en nu staat er dat ik 10 euro bonus heb die ik niet kan weghalen.Kan iemand miss wat info geven BVD
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagneymar079 in 24-06-2014 20:05 Bookmakers
in 24-06-2014 20:05 Bookmakers
72 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Heb ook bericht gehad dat mijn uitbetaling verwerkt wordt (y)
0 Vind ik leuk's
YEEEEAAAAH EINDELIJK!!!

Beste speler,

Wij danken u voor uw geduld.

Onze boekhouding heeft de opdracht tot uitbetaling doorgevoerd.
Rekening houdende met de verwerkingstermijn van de bankinstanties, zal dit bedrag binnen de 3 à 5
werkdagen op uw rekening verschijnen.

Indien u verder nog vragen heeft horen wij het graag.

Met vriendelijke groeten,

Napoleon Games klantendienst
0 Vind ik leuk's
Bij mij idem zullen wel flink achter gelopen hebben
0 Vind ik leuk's
Goedemorgen,

Het is echt van de zotte die klantenservice bij Napoleon-games.

Ik heb netjes mezelf ingeschreven, gewoon 1 account om te spelen. Was verder ook nooit op die site geweest. Nu wilde ik 250 euro laten storten, krijg ik eerst een mailtje dat ik zogenaamd meerdere accounts heb lopen.. Je reinste onzin dit! Dus ik netjes mijn paspoort kopie gestuurd en maar weer afwachten. Krijg ik weer doodleuk een mailtje dat ze m'n dossier opsturen naar een of ander departement sturen voor verder onderzoek..

Alsof dat nog niet genoeg was kreeg ik daarna ineens dit mailtje:

'Beste Speler,

gelieve een kopie van beide zijden van uw ID kaart door te mailen zodat uw dossier kunnen in orde maken.'

Even serieus.. Dit is gewoon belachelijk, sinds wanneer is een paspoort niet voldoende!? Ik heb geen eens een ID-kaart want in Nederland is dat niet verplicht, 50% loopt hier rond zonder ID-kaart maar mét paspoort. Ik heb het gevoel dat ze je zo lang mogelijk afhouden in de hoop dat je het uiteindelijk opgeeft en het er uiteindelijk maar bij laat zitten. Maar dan kennen ze mij nog niet...

Ik ga ze straks maar weer bellen want het slaat werkelijk waar nergens op.

Dat moest ik even kwijt :)

EDIT: ze zijn wat behulpzamer geweest nu, in de chat. Daar ben ik wel over te spreken!
0 Vind ik leuk's
ricodevocht:
Goedemorgen,

Het is echt van de zotte die klantenservice bij Napoleon-games.

Ik heb netjes mezelf ingeschreven, gewoon 1 account om te spelen. Was verder ook nooit op die site geweest. Nu wilde ik 250 euro laten storten, krijg ik eerst een mailtje dat ik zogenaamd meerdere accounts heb lopen.. Je reinste onzin dit! Dus ik netjes mijn paspoort kopie gestuurd en maar weer afwachten. Krijg ik weer doodleuk een mailtje dat ze m'n dossier opsturen naar een of ander departement sturen voor verder onderzoek..

Alsof dat nog niet genoeg was kreeg ik daarna ineens dit mailtje:

'Beste Speler,

gelieve een kopie van beide zijden van uw ID kaart door te mailen zodat uw dossier kunnen in orde maken.'

Even serieus.. Dit is gewoon belachelijk, sinds wanneer is een paspoort niet voldoende!? Ik heb geen eens een ID-kaart want in Nederland is dat niet verplicht, 50% loopt hier rond zonder ID-kaart maar mét paspoort. Ik heb het gevoel dat ze je zo lang mogelijk afhouden in de hoop dat je het uiteindelijk opgeeft en het er uiteindelijk maar bij laat zitten. Maar dan kennen ze mij nog niet...

Ik ga ze straks maar weer bellen want het slaat werkelijk waar nergens op.

Dat moest ik even kwijt :)

EDIT: ze zijn wat behulpzamer geweest nu, in de chat. Daar ben ik wel over te spreken!

Vanwege dat id-kaart gezeik heb ik maar afscheid genomen van napoleongames.
0 Vind ik leuk's
-
Ik moet Napoleon-Games bij deze toch even een pluim geven, de betaling wordt doorverwerkt. Dus inderdaad mensen, geduld (en anders even contact zoeken) loont! (y)
0 Vind ik leuk's
de livechat is sinds enkele dagen ook weer online en eigenlijk direct iemand gehad die me kon verder helpen :)
0 Vind ik leuk's
Ik heb gister een mailtje ontvangen dat mijn geld 3 tot 5 dagen binnen is. Geduld mensen geduld. (y)
0 Vind ik leuk's
Er is nooit zekerheid met wedden.
Ik kreeg vandaag ook een mail dat ik mijn ID kaart moest opsturen, kdenk dat ik er een foto van ga nemen en doorfaxen.
Hoelang hebben jullie ongeveer moeten wachten voor dit in orde was?
0 Vind ik leuk's
Had e-mail teruggestuurd met foto's, kreeg na 7 minuten al een e-mail terug dat het in orde is.
Vind ik echt mooi!
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.