Pinnacle: legaal voor Belgen?
Hallo,
Ik heb een tijdje geleden een account aangemaakt op Pinnacle omdat hier op voetbalwedden stond dat deze open was voor Belgen. Nu was vandaag toevallig aan het kijken op de website van de belgische kansspelcommissie. Ik zie hier Pinnacle niet staan bij de lijst met licenties maar ook niet op de zwarte lijst.
Nu is mijn vraag of iemand of er nog belgen zijn die op Pinnacle spelen of dit legaal mogelijk is?
Gr,
Racing32
Zoals je al aangeeft is de info misleidend. Normaal is de regel-> geen Belgische licentie dus illegaal. Ze zullen ook eerder pinnacle aanpakken dan jou persoonlijk
Een verplichting voor licentie is ook een .be domein. Moest er iets gebeuren heb je alvast het argument dat het niet op zwarte lijst stond terwijl het een zeer bekende site is.
Tip: vraag het niet aan de kansspelcommissie
^
De complete lijst van aanbieders met een een Belgische licentie (en evt. de zwarte lijst) is hier te vinden. Van het gros hebben we een review geschreven. De rest zullen we (hopelijk) later dit later testen en beoordelen.
Via onze bookmakers-pagina kun je filteren op een BE licentie.
Pinnacle is een vreemde eend in de bijt: ze hebben geen licentie en staan niet op de zwarte lijst - maar accepteren wel Belgen.
^
De complete lijst van aanbieders met een een Belgische licentie (en evt. de zwarte lijst) is hier te vinden. Van het gros hebben we een review geschreven. De rest zullen we (hopelijk) later dit later testen en beoordelen.
Pinnacle is een vreemde eend in de bijt: ze hebben geen licentie en staan niet op de zwarte lijst - maar accepteren wel Belgen.
Dus ik neem aan dat ik op Pinnacle vrij mag spelen zonder het risico te lopen dat op een of andere dag mijn account geblokkeerd wordt en mij speelsaldo ik rook opgaat?
Misschien de kansspelcommissie toch best contacteren om duidelijkheid hierin te scheppen?
Dit vind ik namelijk best gevaarlijk/misleidend..
De reputatie van Pinnacle is beter dan die van de kansspelcommissie.
Geen slapende honden wakker maken!
^
Dus ik neem aan dat ik op Pinnacle vrij mag spelen zonder het risico te lopen dat op een of andere dag mijn account geblokkeerd wordt en mij speelsaldo ik rook opgaat?
Misschien de kansspelcommissie toch best contacteren om duidelijkheid hierin te scheppen?
Dit vind ik namelijk best gevaarlijk/misleidend..
Uw geld zal nooit in rook opgaan. Zo had ik geld staan bij meerdere bookies (met een slechtere reputatie dan Pinnacle) en toen die op de zwarte lijst kwamen kreeg ik keurig een mailtje om mijn geld af te halen.