Nieuw format website 888sport
Sinds een week heeft 888sport een nieuwe website. De transitie was vorige week dinsdag en ging met horten en stoten. Het aanbod is minder geworden, en een aantal promoties is verdwenen of veranderd. Toch zie ik er op dit forum weinig commentaar. (toevallig net eentje in het forum topic van Sjors dat aanbod verdwenen is). In de app groepen hoor ik veel kritiek, en vertrekken velen terug naar Unibet, naar Leovegas, of William Hill. Misschien een moment om een topic te openen zodat hier commentaar gegeven kan worden, en misschien kan dat teruggekoppeld worden naar de bookmaker. Barst maar los zou ik zeggen.
Om te beginnen.
Leuk die Recommendations, en die Betfeed. Maar niet voor mij. Ik bet voor value, niet voor steeds dezelfde soort bet, weer Liverpool wint, of een 1x2 bet met lage odd tussen 1.2 en 1.4. Misschien werkt dit voor anderen, maar laat mij het maar uitzetten.
En waar is de zoekfunctie zodat je snel een competitie naar voren kunt halen (met een historie van zoek opdrachten) ? Kan die terugkomen.
Volledig eens.. aanbod minder, zoekoptie weg, omoverzichtelijker geworden. Je kunt wel op een hattrick of match combo betten maar niet op corners of kaarten los.. ze vertelde me in een mail (dag na nieuwe site) dat ze opties nog gingen toevoegen. Tot nu toe nog niet gebeurd. Zouden ze niet meer onder dezelfde vlag zitten als Unibet? Lay-out en opties doen zo weinig af van het Unibet playform
Ik vind het ook erg vervelend dat je geen wedstrijden meer als favorieten kan nemen, daarnaast zijn de streams bij mij ook erg lastig op te starten (niet)
Ik speel al wat jaren bij 888 het was een top site met mooie bonussen.
De nieuwe site is onoverzichtelijk en op mijn mobiel als je de site opent normaal gesproken laadt die automatisch nu niet meer.
Zoeken naar clubs en competities zie ik ook niet meer en betfeed is geen meerwaarde.
Gelukkig is de week bonus er nog en bet for 8 😄
Vooral de zoekoptie is erg hinderlijk dat ik die net 1,2,3 kan vinden.
Het is onoverzichtelijk geworden als je een wedstrijd bekijkt wat voor wedopties er zijn. Het zoeken mis ik ook, maar dat is bij de Unibet App ook verdwenen maar dat terzijde. Zou dat iets met de toekomstige vergunning te maken kunnen hebben?
Ze zitten (zaten) op hetzelfde software platform; vandaar de identieke layout en odds. Die zie je bijvoorbeeld ook bij Redbet of MrGreen.
Ik hoop niet dat dit de nieuwe release is waardoor bijvoorbeeld ook Unibet over zal/moet gaan.
Dat mensen vertrekken bij 888 verbaast me niks. Speel er zelf ook al vanaf het begin en ik neig ook steeds meer naar switchen. Vooral vanwege het magere aanbod maar ook omdat de quotes inmiddels lager zijn dan bij unibet. Zie eigenlijk geen enkele pré boven een een unibet of een WH. De enige reden om er nog te spelen is wellicht in de hoge quote combi's die ze aanbieden per wed, maar dit zie ik meer als funbets en speel ik het liefst zo min mogelijk. Zonde, want ik was altijd groot fan van het loyalty program en mooie acties.
Waardeloze nieuwe website inderdaad. Er is zelfs niet eens een zoekfunctie! Onbegrijpelijk. Jammer was altijd wel een leuke bookie met goede bonussen.