Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Netbet inlogproblemen?

Sinds vandaag kan ik niet meer inloggen op NetBet. Pakt mijn wachtwoord niet. Op linkje voor 'wachtwoord vergeten', klikken werkt ook niet, er gebeurt gewoon niets. Ook wanneer ik op helpcenter klik om hulp in te schakelen, gebeurt er niets. Dit onder Chrome, IE en FireFox. Ook op andere computer en laptop geprobeerd. Heeft iemand hier ook last van? Want is echt heel vreemd.

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagmytimothy in 27-07-2018 08:16 Bookmakers
in 27-07-2018 08:16 Bookmakers
20 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Op ma. 30 jul. 2018, 09:47 schreef magic-ap:

Iemand zijn freebet van de wkpoule al gekregen bij netbet?

Nope ik nog niet

0 Vind ik leuk's

Ik ook niet, last het wel horen als ik het heb.

0 Vind ik leuk's
Pain is temporary. Quitting lasts forever.

Ik heb de freebet binnen. Verloopt 7 aug, dus snel inzetten

0 Vind ik leuk's

Yup, ook binnen. Heb het ingezet op Tottenham vs AC Milaan met winst voor Tottenham met odd van 2.30 Win ik dan heb ik 195,- netto winst en anders gewoon dikke pech. :P

Bericht gewijzigd door mytimothy op di 31 jul. 2018, 17:53
0 Vind ik leuk's

bij mij ook binnen, bedankt vw was weer een leuke actie

0 Vind ik leuk's

Bedankt VW en NetBet voor de freeBet. Heb 'm vrijgespeeld en heb nu mooi 195,- in mijn pocket! :)

0 Vind ik leuk's
Op wo. 1 aug. 2018, 11:41 schreef mytimothy:

Bedankt VW en NetBet voor de freeBet. Heb 'm vrijgespeeld en heb nu mooi 195,- in mijn pocket! :)

Wel jammer dat netbet alleen voor een skrill uitbetaling al 2-4 dagen erover doet.

Terwijl bij unibet dit Max 12 uurtjes kan duren

0 Vind ik leuk's
Op wo. 1 aug. 2018, 11:47 schreef namka:

Wel jammer dat netbet alleen voor een skrill uitbetaling al 2-4 dagen erover doet.

Terwijl bij unibet dit Max 12 uurtjes kan duren

Nah ja, mij maakt dat niet heel veel uit. Belangrijk is dat het uitbetaald zal worden, dat ik hier dan een week voor moet wachten... tja, dat vind ik niet zo erg.

0 Vind ik leuk's

Felicitaties

1 Vind ik leuk's

Uiteraard meer dan graag gedaan, al hebben hebben 'm zelf uiteindelijk verdiend hé :-)

Anyhow, ik gooi dit topic op slot. Het gaat volgens mij al lang niet meer over Netbet inlog-problemen ;-)

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.