Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

NapoleonGames 100% Stortingsbonus

Hallo allemaal,

Ik heb al een aantal bonussen compleet vrijgesteld de afgelopen dagen. Heeft iemand ervaring met de 100% stortingsbonus van Napoleongames (tot 250€)?

Ik kan nergens echt de condities vinden. Volgens mij zijn er geen minimale odds en moet je het 40x rondspelen? Zijn het gewoon dezelfde voorwaarden als de no deposit bonus van €50,-?

Groet,
Dion
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagCheezborger in 16-06-2014 07:08 Bookmakers
in 16-06-2014 07:08 Bookmakers
5 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
dionysiou:
Hallo allemaal,

Ik heb al een aantal bonussen compleet vrijgesteld de afgelopen dagen. Heeft iemand ervaring met de 100% stortingsbonus van Napoleongames (tot 250€)?

Ik kan nergens echt de condities vinden. Volgens mij zijn er geen minimale odds en moet je het 40x rondspelen? Zijn het gewoon dezelfde voorwaarden als de no deposit bonus van €50,-?

Groet,
Dion

Ja, zelfde voorwaarden. En je kan je winsten uitbetalen, maar dan verlies je wel het bonusbedrag;)
0 Vind ik leuk's
'' Wed alleen met geld wat je kan missen! ''
Maar die 250 euro bonus is dus uitcashbaar als je 10.000 euro hebt rondgespeeld?
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
Jazeker, klopt helemaal.
0 Vind ik leuk's
'' Wed alleen met geld wat je kan missen! ''
En als ik nu 250euro stort, krijg ik 500euro op mijn account. stel dat ik 1 bet met 500euro doe op odd 2.00 en win. Dan heb ik 1000euro op mijn account, kan ik dan €750 laten uitbetalen en de bonus van €250 verlies ik wel.
0 Vind ik leuk's
Moet je dan €10.000 rondspelen of €20.000? :-$
Ik dacht het laatste namelijk
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.