NapoleonGames 100% Stortingsbonus
Hallo allemaal,
Ik heb al een aantal bonussen compleet vrijgesteld de afgelopen dagen. Heeft iemand ervaring met de 100% stortingsbonus van Napoleongames (tot 250€)?
Ik kan nergens echt de condities vinden. Volgens mij zijn er geen minimale odds en moet je het 40x rondspelen? Zijn het gewoon dezelfde voorwaarden als de no deposit bonus van €50,-?
Groet,
Dion
Ik heb al een aantal bonussen compleet vrijgesteld de afgelopen dagen. Heeft iemand ervaring met de 100% stortingsbonus van Napoleongames (tot 250€)?
Ik kan nergens echt de condities vinden. Volgens mij zijn er geen minimale odds en moet je het 40x rondspelen? Zijn het gewoon dezelfde voorwaarden als de no deposit bonus van €50,-?
Groet,
Dion
in 16-06-2014 07:08 Bookmakers
Aanmaakdatum (oplopend)
10
dionysiou:
Hallo allemaal,
Groet,
Dion
Hallo allemaal,
Groet,
Dion
Ja, zelfde voorwaarden. En je kan je winsten uitbetalen, maar dan verlies je wel het bonusbedrag;)
'' Wed alleen met geld wat je kan missen! ''
Maar die 250 euro bonus is dus uitcashbaar als je 10.000 euro hebt rondgespeeld?
Retarded gambler
Jazeker, klopt helemaal.
'' Wed alleen met geld wat je kan missen! ''
En als ik nu 250euro stort, krijg ik 500euro op mijn account. stel dat ik 1 bet met 500euro doe op odd 2.00 en win. Dan heb ik 1000euro op mijn account, kan ik dan €750 laten uitbetalen en de bonus van €250 verlies ik wel.
Moet je dan €10.000 rondspelen of €20.000? :-$
Ik dacht het laatste namelijk
Ik dacht het laatste namelijk