Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Betfirst: mogelijke oplichterij

Hallo,

Mij is afgelopen week én vooral zojuist iets vreemds voorgevallen bij de bookmaker Betfirst.

Maandag 17 december

Ik had via de adventskalender een 5 euro freebet ontvangen. Deze had ik ingezet op 2 live wedstrijden. De eerste wedstrijd had ik vrij snel goed. De tweede wedstrijd was die tussen Atalanta-Lazio. Ik zette in toen het 1-0 voor Atalanta stond. Ik zette in op next goal Lazio. Deze goal viel in de 94e minuut, maar werd na ingrijpen van de VAR alsnog afgekeurd. Op het moment dat de 1-1 gemaakt werd, kreeg ik de 15 euro potentiële winst direct uitbetaald. Ik kwam er de volgende dag pas achter dat die goal nooit geteld had, dus eigenlijk had ik die 15 euro ten onrechte verkregen.

Ik ben echter direct na het verkrijgen van die 15 euro gaan blackjacken met dat geld. Ik won eerst wat, maar vervolgens verloor ik alles. Geen probleem voor mij, het was immers afkomstig van een 5 euro free bet.

Vrijdag 21 december

Ik stort zojuist 20 euro op mijn account, en er wordt maar 5 euro bijgeschreven (!).

Nu vermoed ik dat dit iets te maken heeft met die 15 euro van afgelopen maandag. Maar dat is toch een fout die Betfirst gemaakt heeft? Ik geloof niet dat ze het recht hebben om nu ineens 15 euro van mijn eerstvolgende storting in te houden.

Ik vind dit een hele rare situatie en ik aangezien de live chat niet meer open is, kan ik nu even niets meer doen. Morgen ga ik direct verhaal halen bij de live chat.

Ben benieuwd hoe jullie over deze situatie denken.

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagjansend10 in 21-12-2018 22:08 Bookmakers
in 21-12-2018 22:08 Bookmakers
9 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Ze hebben het recht het geld terug te vorderen omdat de bet immers verkeerd was. omdat er waarschijnlijk geen geld meer opstond hebben ze dit verrekend met je eerstvolgende storting

0 Vind ik leuk's

Yep - vrees dat je dit moeilijk onder het kopje oplichterij kunt zetten - gebeurt wel vaker dat een bookmaker de uitkomst corrigeert als die fout is afgehandeld

0 Vind ik leuk's
KK-AA-KK

ja denk ook dat ze niet onrechtvaardig zijn, je bent ingenieus genoeg om direct te spelen op BJ, natuurlijk wist je wel dat die goal afgekeurd was (vermoed ik), maar zelf als dat niet zo was, wat als je 20 euro won op BJ, dan zou je het niet erg hebben gevonden dat ze 15 afschreven

0 Vind ik leuk's

Je gokt met geld dat niet van jou is (en je weet het), verliest het dan en dan heb je het over oplichterij?

Uhh

2 Vind ik leuk's
Op za. 22 dec. 2018, 11:53 schreef snku:

Je gokt met geld dat niet van jou is (en je weet het), verliest het dan en dan heb je het over oplichterij?

Uhh

Zoals ik in mijn eerste post al aangaf heb ik pas de volgende dag gezien dat die goal niet geteld had. Dus die ''(en je weet het)'' had je wel achterwege kunnen laten, en dat weet jij ;)

Afijn, even in de chat nagevraagd hoe het zit en het is inderdaad zo dat het ''onterechte'' geld bij mijn eerstvolgende storting ingehouden zou worden. Het was dus al wat ik vermoedde, maar ik had zoiets nog nooit meegemaakt, vandaar dit topic. Wellicht zat er gisterenavond ook wat frustratie bij haha.

2 Vind ik leuk's

Dit is inderdaad normaal ongeacht of je er direct kennis van had of niet. Het staat volgens mij ook nagenoeg in alle bookies hun regeltjes alhoewel een foute er heel soms wel doorheen glipt. Ondanks de soms rare fratsen van betfirst, geen oplichting in mijn ogen.

0 Vind ik leuk's

Wat een dom topic. Je had 15 euro schuld en die zal je terugbetalen. Dat recht hebben ze, dat staat in hun voorwaarden.

Het feit dat je direct gaat blackjacken met dat geld zegt genoeg.

Bericht gewijzigd door bolleboos83 op za 22 dec. 2018, 15:02
3 Vind ik leuk's
Watch the hair... Watch the hair...
Op za. 22 dec. 2018, 15:47 schreef bolleboos83:

Wat een dom topic. Je had 15 euro schuld en die zal je terugbetalen. Dat recht hebben ze, dat staat in hun voorwaarden.

Het feit dat je direct gaat blackjacken met dat geld zegt genoeg.

Ach joh, topic starter geeft al aan dat er frustratie in het spel was, het is niet slim om meteen met oplichting te schermen maar als je gefrustreerd bent dan roep je weleens wat.. ik zou zeggen topic sluiten en lekker naar de kerst toe leven :)

3 Vind ik leuk's
De 2e plaats is de 1e plaats voor verliezers..

de eerste stap was niet dom, alleen mocht je nadien niet storten, dat was dom :-)

1 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.