Betfirst: mogelijke oplichterij
Hallo,
Mij is afgelopen week én vooral zojuist iets vreemds voorgevallen bij de bookmaker Betfirst.
Maandag 17 december
Ik had via de adventskalender een 5 euro freebet ontvangen. Deze had ik ingezet op 2 live wedstrijden. De eerste wedstrijd had ik vrij snel goed. De tweede wedstrijd was die tussen Atalanta-Lazio. Ik zette in toen het 1-0 voor Atalanta stond. Ik zette in op next goal Lazio. Deze goal viel in de 94e minuut, maar werd na ingrijpen van de VAR alsnog afgekeurd. Op het moment dat de 1-1 gemaakt werd, kreeg ik de 15 euro potentiële winst direct uitbetaald. Ik kwam er de volgende dag pas achter dat die goal nooit geteld had, dus eigenlijk had ik die 15 euro ten onrechte verkregen.
Ik ben echter direct na het verkrijgen van die 15 euro gaan blackjacken met dat geld. Ik won eerst wat, maar vervolgens verloor ik alles. Geen probleem voor mij, het was immers afkomstig van een 5 euro free bet.
Vrijdag 21 december
Ik stort zojuist 20 euro op mijn account, en er wordt maar 5 euro bijgeschreven (!).
Nu vermoed ik dat dit iets te maken heeft met die 15 euro van afgelopen maandag. Maar dat is toch een fout die Betfirst gemaakt heeft? Ik geloof niet dat ze het recht hebben om nu ineens 15 euro van mijn eerstvolgende storting in te houden.
Ik vind dit een hele rare situatie en ik aangezien de live chat niet meer open is, kan ik nu even niets meer doen. Morgen ga ik direct verhaal halen bij de live chat.
Ben benieuwd hoe jullie over deze situatie denken.