Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Misverstand Bwin in verband met sluiten account

Beste mensen
Ik heb een probleem bij bwin.
Ik heb ondervonden dat ze mijn account geblokkeerd hebben. Ik heb hen hierover gecontacteerd en ze zeiden mij dat ik me niet aan de algemene voorwaarden had gehouden, door meerdere accounts aan te maken.
Het probleem is nu dat ik de accounts niet persoonlijk heb aangemaakt maar dat enkele kameraden van mij het hier bij mijn thuis op mijn pc hebben gedaan.Dit omdat ik hun paspoort kon scannen en online kon betalen voor hun. Het geld wat zei stortten schoot ik voor en zei betaalden het mij cash terug.
Bwin blijft er echter bij dat de fout volledig bij mij ligt omdat ik meerdere accounts geopend heb.
Een bijkomend probleem is ook nog dat ik een prijs had gewonnen bij voetbalwedden met de bwin-superactie.
Ik hoop niet dat ik door dit hele misverstand nooit meer gebruik kan maken van bwin en dat ik mijn mooie prijs zou mislopen. Dit zou ik echt verschrikkelijk vinden.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flaghenkens111 in 11-06-2011 16:28 Bookmakers
in 11-06-2011 16:28 Bookmakers
20 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Dus de accounts zijn gewoon op verschillende namen aangemaakt, maar de stortingen naar die accounts met dezelfde bank?
Volgens mij heb je dan pech. De bookies zijn best wel streng met dit soort dingen.
0 Vind ik leuk's
vivoex:
Dus de accounts zijn gewoon op verschillende namen aangemaakt, maar de stortingen naar die accounts met dezelfde bank?
Volgens mij heb je dan pech. De bookies zijn best wel streng met dit soort dingen.

Ja, had ik het geweten was ik nooit zo dom geweest om mijn vrienden die accounts op mijn pc te laten maken.
Hoop dat dit opgelost kan worden
0 Vind ik leuk's
Misschien kan iemand van de VW-Crew bemiddelen in het conflict. Anders kan je gewoon nog een dreigbrief sturen. (y) Normaal gesproken heb je wel een groot probleem omdat bookmakers erg waakzaam zijn tegen bonusfraude.
0 Vind ik leuk's
Ja lichtelijk naief maar goed daar heb je niets aan, succes :d
0 Vind ik leuk's
-
lijkt mij duidelijk. wou gwn meerdere accounts om meer kans te maken op die prijzen.
nu heeft hij niks , haha dommerik :d
0 Vind ik leuk's
aduard:
Misschien kan iemand van de VW-Crew bemiddelen in het conflict. Anders kan je gewoon nog een dreigbrief sturen. (y) Normaal gesproken heb je wel een groot probleem omdat bookmakers erg waakzaam zijn tegen bonusfraude.

We bemiddelen nooit direct voor onze bezoekers, alleen als hoge uitzondering. Bwin heeft een customer care center waar iedereen gebruik van kan maken. Iedereen die een account bij bwin aanmaakt gaat akkoord met de Algemene Voorwaarden. Helaas leest niemand deze voorwaarden goed door waardoor je voor verrassingen kan komen te staan, zoals nu.
Bookmakers zijn niet dom en moeten, omdat ze bijna allemaal beurs genoteerd zijn, alle financiele dingen (inclusief bonus fraude, multiple accounts) goed bewaken. Dat doen ze dus ook, en in mijn ogen terecht.
Kortom: neem contact op met Bwin helpdesk voor meer informatie.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Ik heb me alleen met mijn account opgegeven voor de bwin-superbonusactie, zoals ik al zei zijn de andere accounts van vrienden en had ik dus totaal geen extra kansen om een prijs te winnen.
Als je van niets weet, kan je beter zwijgen.
Het gaat hier om een dom misverstand, jammer dat zelfs sommige leden me van fraude beschuldigen...
0 Vind ik leuk's
Wees blij dat er hier nog mensen (beheerdes) zijn die de moeite nemen om te antwoorden (y).
Als je te dom bent om op de juiste manier met meerdere acounts te spelen dan wel te dom bent om in te zien dat meerdere acounts aanmaken vanaf 1 pc/ip adres of geldstortingen doen via 1 bankrekeningnummer garant staat voor gezeik, dan houdt het op en kan je maar beter zelf zwijgen.
Desalniettemin... succes!
0 Vind ik leuk's
-
Amen!!!
Je zou het eens door de ogen van de bookmaker moeten bekijken. 1 persoon maakt via 1 IP-adres meerdere accounts aan en stort geld via 1 rekening geld op de meerdere accounts. Ik zou ook gelijk aan bedrog denken als bookmaker. Daarom niet meer dan terecht dat zij deze actie hebben ondernomen.
0 Vind ik leuk's
Ik geef eerlijk toe dat als ik bwin zou zijn, dat ik hetzelfde had gedaan.
Helaas gaat het hier om een misverstand.
Ik kan begrijpen dat ze in het verleden al problemen hebben gehad met mensen die gewoon meerdere accounts maken om zelf te spelen.
Dit is echter bij mij niet het geval.
Maar jullie hebben gelijk, het was dom van mij om het aanmaken van die accounts toe te laten.
Tot slot apprecieer ik het ten zeerste dat er beheerders en leden reageren/helpen.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.